پاسخ: پرسش: خرابی دستگاه محفظه داخلی در HP ProLiant ML310e Gen8 v2

با درود!


لطفاً مطمئن شوید که سفت‌افزار B120i (BIOS) و درایور با آخرین نسخه اجرا می‌شوند.
اتصالات کابلی بین براکت درایو بدون دوشاخه LFF و کنترلر را مجدداً قرار دهید.
مورد شماره 13 https://support.hpe.com/hpesc/public/docDisplay?docId=c03911648&docLocale=en_US
در صورت امکان، لطفاً با درایوهای با مارک HPE سازگار تست کنید زیرا دارای سیستم عامل تعبیه شده روی آنها هستند.




منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-netservers/internal-storage-enclosure-device-failure-on-hp-proliant-ml310e/m-p/7175968#M22951