توسعه مداوم برای HPE OneView در حال انجام است و ما به انتشار نسخههای جدید با سرعت بسیار قابل پیشبینی ادامه میدهیم (اگر نگاه کنید تقریباً 2 ماه طول میکشد).
پیشنهاد ویژگی شما خلاقانه و مفید است. بدون شک، بحثهای مداوم در HPE برای همه درخواستهای مشتری در مورد محل استقرار این ویژگیها، در HPE OneView، Greenlake Compute Ops Management یا سایر پروژههای منتشر نشده وجود دارد. گاهی اوقات (اما به ندرت) تغییراتی از ویژگی های مشابه در بین چندین محصول به کار می رود.
در مورد مشکل اصلی شما: خرابی های دیسک که در حالت HBA هستند (نه RAID) باید از طریق سیستم عامل گزارش شوند. کنترل کننده دیسک این خرابی ها را از طریق HPE OneView گزارش نمی کند زیرا حالت HBA تقریباً یک انتقال کامل به سیستم عامل است. برخی از آداپتورهای ذخیره سازی خاص وجود دارند که در آنها جدیدترین iLO، جدیدترین سیستم عامل آداپتور و درایور آنها وجود دارد اراده این خرابیها را گزارش کنید، اما این یک پیشرفت اخیر است و لزوماً در همه مدلهای آداپتور نیست. [edit to add a missing word]
منبع: https://community.hpe.com/t5/hpe-oneview/open-a-ticket-via-oneview/m-p/7180339#M7779
تحریریه مجله اچ پی