پاسخ: DL360G10 / ILO5 v2.68 / منوی شبکه در تنظیمات دسترسی امنیتی وجود ندارد

با درود!


لطفا تنظیم مجدد و بررسی iLO را انجام دهید.


https://support.hpe.com/hpesc/public/docDisplay?docId=a00105236en_us&page=GUID-D7147C7F-2016-0901-06D0-000000001B29.html 


سیستم عامل iLO را در سرور مورد نظر به روز کنید و نتیجه را بررسی کنید.


اگر مشکل ادامه داشت، لطفاً یک مورد پشتیبانی را برای بررسی بیشتر وارد کنید.




منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/dl360g10-ilo5-v2-68-network-menu-missing-in-security-access/m-p/7182434#M180576