سلام،
1. لطفاً سرور را یک بار چرخه برق بزنید (چرخه کامل برق را انجام دهید (تمام کابل ها را بردارید، دکمه پاور را برای 15 ثانیه فشار دهید و نگه دارید)، سپس سعی کنید سرور را بوت کنید.)
2. لطفا مراحل “بازیابی تنظیمات سیستم پیش فرض” را در لینک زیر انجام دهید
3. اگر مشکل باقی بماند، ما باید لاگ های H/W را بررسی کنیم.
بنابراین اگر مشکل باقی ماند، لطفاً یک مورد را با پشتیبانی HPE وارد کنید.
با احترام
HPE
منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/dl380-gen9-critical-temperature-threshold-exceeded-error-not/m-p/7178212#M179839
تحریریه مجله اچ پی