پاسخ: SimpliVity Upgrade Manager v4.1.0.312 ناموفق بود

سلام!!

 

اگر با مدیر ارتقاء 4.2.0 شروع کرده اید، ممکن است OVC را در حالت ارتقاء قرار داده باشید. اگر وارد OVC شوید و svt-software-update-status را اجرا کنید (در حال حاضر پشت کنسول نیست، بنابراین ممکن است دستور دقیق نباشد)، باید وضعیت را دریافت کنید. آن را پست کنید.

 

باید دستوری برای لغو ارتقا نیز وجود داشته باشد. در این مرحله احتمالاً بهترین کار این است که با پشتیبانی HPE تماس بگیرید یا با ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید و/یا اینجا را ادامه دهید. به نظر می رسد که باید ابتدا به 4.1.0 و ESXi 6.7 ارتقا دهید. ارتقاء یک محیط SimpliVity کار خیلی ساده ای نیست و معمولاً شامل بررسی راهنمای قابلیت همکاری و پرش به نسخه های مختلف بر اساس نسخه بایوس/سیرم افزار شما در مقابل نسخه ESXi در مقابل نسخه Omnistack شما است.

 




منبع: https://community.hpe.com/t5/hpe-simplivity/simplivity-upgrade-manager-v4-1-0-312-failed/m-p/7190153#M4137