معمولاً با چنین مشکلاتی بهتر است یک تیکت پشتیبانی باز کنید زیرا ممکن است یک سخت افزار معیوب در سرور تیغه (HBA یا برد سیستم) باشد.
بنابراین، پرونده را باز کنید، گزارش AHS آن سرور را از رابط وب iLO جمعآوری کنید و آن را در پیوند ftp که ارائه میکنند آپلود کنید.
در عین حال ممکن است سعی کنید سیستم عامل سرور را به روز کنید، همچنین سعی کنید HBA را مجدداً نصب کنید و ببینید آیا این کمک می کند یا خیر.
با احترام.
منبع: https://community.hpe.com/t5/hpe-synergy/synergy-dl480-gen10-event-class-0x14-amp-event-code-0xc/m-p/7191359#M1341 تحریریه مجله اچ پی