چگونه از کانکتور برق 4 پین در سرور DL360 Gen9 استفاده کنیم؟

سلام،

من یک سرور DL360 Gen9 دارم و 6 SSD در اسلات (اسلات 1-6) روی کنترلر 1 (کنترل کننده آرایه P840) دارم. این در PCI Slot1 است. اینها باید به عنوان ذخیره سازی عمل کنند. من 2 SSD دیگر در اسلاتی که قاب آن قرار دارد گذاشتم تا بتوانم هارد دیسک ها را به کنترلر دیگر متصل کنم. این یک کنترلر آرایه P840 است. طبق دستورالعمل، این 2 SSD اضافی به کانکتور 4 پین روی برد متصل می شوند که هارد های دیگر به آن متصل هستند. (دستورالعمل ها را در https://www.hpe.com/psnow/doc/c04471520 صفحه 62) بنابراین من در مجموع 8 از 10 اسلات ممکن را اشغال کرده ام. به محض اینکه 2 SSD را به چهار پایه در backplane وصل می کنم، سرور راه اندازی نمی شود و در گزارش خطا پیغام زیر را می دهد: Server Critical Fault (اطلاعات سرویس: Power On Fault, System Board, AUX/Main EFUSE Regulator 1 (10h)) من نمی توانم این عیب را درک کنم. چون من از 8 هارد دیسک برنامه ریزی شده فقط از 8 عدد استفاده می کنم و حتی اگر از هارد دیسک های بیشتری استفاده کنم، 4 پین هنوز باید کار کند. من به همان تعداد هارد دیسک استفاده می کنم که حداکثر اتصالات در backplane وجود دارد. بنابراین مشکل در تامین انرژی منطقی نیست. هارد دیسک ها در اسلات 7 و 8 کار می کنند، اما سپس به کنترل کننده اشتباهی متصل می شوند. برای رفع مشکل چه کار کنم؟

از ایده های شما سپاسگزاریم.

لوکا

 

کاری که من کردم:

کانکتور 4 پین را از برق جدا کردم. سرور طبق درخواست شروع می شود. اگر دوباره دیسک ها را وصل کنم و بوت کامل سرد انجام دهم باز هم کار نمی کند. هدف من این است که همانطور که دستورالعمل ها می گویند، 4 پین در backplane هارد دیسک های اضافی من را با قدرت تامین کند.




منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/how-to-use-the-4pin-power-connector-on-the-dl360-gen9-server/m-p/7192112#M182277