تست گسترده سیستم حافظه dl380 g9 ناموفق بود

من یک مشتری دارم که دوست دارد تست چک سیستم خود را از ابزار diag در BIOS انجام دهد.

ما حافظه را تعویض کرده ایم، شاسی را با حافظه جدید روی آن جایگزین کرده ایم و هنوز زمانی که او آزمایش گسترده سیستم را انجام می دهد شکست می خورد (لطفاً به عکس پیوست مراجعه کنید)

نمی دانم چه کاری باید انجام دهم یا به مشتری بگویم زیرا من را گیج می کند که هیچ خطایی در حافظه در طول POST یا از لاگ ها نشان داده نمی شود، اما مشتری اصرار دارد که حافظه همچنان ناموفق است (نتیجه حافظه از آزمایش گسترده سیستم)

کسی قبلا این مشکل رو داشته یا میدونه چطوری حلش کنم؟

اگر کسی می داند یا می تواند در مورد این موضوع در اینجا در جامعه به من کمک کند سپاسگزارم

متشکرمتست حافظه ناموفق بود.jpg




منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/dl380-g9-memory-system-extensive-test-failed/m-p/7192198#M182291

تحریریه مجله اچ پی