من یک مشتری دارم که دوست دارد تست چک سیستم خود را از ابزار diag در BIOS انجام دهد.
ما حافظه را تعویض کرده ایم، شاسی را با حافظه جدید روی آن جایگزین کرده ایم و هنوز زمانی که او آزمایش گسترده سیستم را انجام می دهد شکست می خورد (لطفاً به عکس پیوست مراجعه کنید)
نمی دانم چه کاری باید انجام دهم یا به مشتری بگویم زیرا من را گیج می کند که هیچ خطایی در حافظه در طول POST یا از لاگ ها نشان داده نمی شود، اما مشتری اصرار دارد که حافظه همچنان ناموفق است (نتیجه حافظه از آزمایش گسترده سیستم)
کسی قبلا این مشکل رو داشته یا میدونه چطوری حلش کنم؟
اگر کسی می داند یا می تواند در مورد این موضوع در اینجا در جامعه به من کمک کند سپاسگزارم
متشکرم
منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/dl380-g9-memory-system-extensive-test-failed/m-p/7192198#M182291
تحریریه مجله اچ پی