سلام،
متاسفانه به Ilo دسترسی ندارم
1) من هیچ مؤلفه شخص ثالثی ندارم، فقط دو سرور را دارم.
2) من برای اطمینان از تداوم سرویس و پاکسازی سرورها، تعطیلی سرور را در این آخر هفته برنامه ریزی کرده ام.
3) من معتقدم مشکل تهویه و سرمایش است، دیروز که رفتم در سرور را باز کردم و تهویه مطبوع اتاق مجاور را روشن کردم و اواخر شب صدا قطع شد.
امروز صبح دوباره شروع شد، چند دقیقه پیش دوباره در را باز کردم و صدا قطع شد.
4) راس
به نظر شما بیشتر از این چه کاری می توانم انجام دهم؟
منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/fans-runs-at-high-speed-constantly-hp-proliant-380e-8gen/m-p/7191845#M182215 تحریریه مجله اچ پی