سلام،
پس از بررسی پیامهای رویداد، ما به مشکلاتی در گواهی مشکوک هستیم.
یک گواهی جدید ایجاد کنید و آن را یک چک نصب کنید. گواهی را می توان از یک شخص ثالث دریافت کرد یا توسط هر سیستم عامل Linux/Unix با استفاده از OpenSSL ایجاد کرد. همچنین، گواهی PFX را می توان به یک فایل PEM تبدیل و در دستگاه آپلود کرد. در زیر چند پیوند وجود دارد که ممکن است کمک کند.
اگر مشکل ادامه داشت، یک مورد پشتیبانی را با HPE ثبت کنید.
به سلامتی.
منبع: https://community.hpe.com/t5/Server-Management-Remote-Server/AF621A-endless-reboots-watchdog-reset/m-p/7173481#M9494
تحریریه مجله اچ پی