سلام،
لطفا موارد زیر را امتحان کنید.
1. NVram را پاک کنید
در زیر مراحل مربوط به همین موضوع آمده است:
https://support.hpe.com/hpsc/doc/public/display?docId=mmr_kc-0128682
>> لطفا سرور را خاموش کنید
>> لطفا کابل برق را جدا کنید
>> لطفا دکمه پاور را به مدت 10 ثانیه فشار دهید تا سرور تخلیه شود.
>> لطفاً پنل دسترسی سرور را باز کنید.
>> لطفاً پانل دسترسی را برای نمودار سیستم بررسی کنید.
>> لطفا به دنبال سوئیچ تعمیر و نگهداری سیستم باشید.
>> لطفا به دنبال سوئیچ شماره باشید. 6.
>> سوئیچ S6 را از موقعیت پیش فرض “خاموش” به “روشن” منتقل کنید، پانل دسترسی را نصب کنید و کابل برق را به وال جک وصل کنید و آن را روشن کنید.
>> لطفا سرور را راه اندازی کنید
>> لطفا منتظر پیام “سوئیچ تعمیر و نگهداری سیستم روشن است” باشید
>> لطفا سرور را خاموش کنید.
>> لطفا سوئیچ را به حالت OFF برگردانید.
>> لطفاً سرور را مجدداً راه اندازی کنید و بررسی کنید که آیا سرور روشن است یا خیر.
2. سیستم عامل iLO و BIOS را به روز کنید.
با تشکر.
منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/proliant-fails-to-boot-fedora-38-install/m-p/7187166#M181387
تحریریه مجله اچ پی