سازنده لهستانی Stelmet، فضای ذخیره سازی ابری HPE را برای پشتیبانی از رشد پویای خود انتخاب می کند

Rafał Ciepliński، مدیر فناوری اطلاعات در Stelmet گفت: “به عنوان یک تجارت پویا، ما باید روی فناوری سرمایه گذاری کنیم که نیازهای امروز، فردا و چندین سال دیگر ما را برآورده کند.” با برنامه تولید سنگین و شبکه توزیع بزرگ، ما یک حجم عظیمی از داده ها هر روز و بنابراین به زیرساخت داده های هوشمند و مقیاس پذیر نیاز دارند که بتوانند به سرعت و به طور موثر داده های ما را ذخیره، مدیریت و پردازش کنند.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/press-release/2022/08/polish-manufacturer-stelmet-selects-hpe-cloud-native-storage-to-underpin-its-dynamic-growth.html

Stelmet محصولات چوبی مختلفی را تولید و توزیع می کند که برای حصار کشی، مبلمان و تزئین باغ ها و انواع فضاهای تفریحی طراحی شده اند. این شرکت همچنین سوخت گلوله را با استفاده از خاک اره و خرده چوب تولید می کند که در فرآیند تصفیه چوب تولید می شود. Stelmet 25 سال است که در تجارت است و 2600 طرح محصول را در بیش از 25 کشور به فروش می رساند. Stelmet با ظرفیت تحویل سفارشات در مقیاس بزرگ، با محدوده جغرافیایی وسیع و مهلت های تکمیل کوتاه، به توزیع کننده پیشرو برای بزرگترین خرده فروشان معماری باغ چوبی در اروپا تبدیل شده است. Stelmet برای حفظ موقعیت رهبری خود، رشد بیشتر و معرفی یکپارچه محصولات جدید به مجموعه خود، به یک سیستم زیرساخت داده جدید نیاز داشت که حداکثر بهره وری داده را مهار کند و رشد را بدون موانع داده تقویت کند.

ورشو، لهستان – 3 اوت 2022 – شرکت Hewlett Packard (NYSE: HPE) امروز اعلام کرد که گروه Stelmet، تولید کننده پیشرو معماری باغ های چوبی در اروپا که مقر آن در لهستان است، زیرساخت داده های ابری HPE Alletra را برای میزبانی همه داده های تولیدی و اداری خود به صورت ساده و آسان انتخاب کرده است. محیطی برای مدیریت و آینده نگر. راه‌حل جدید خدمات داده، Stelmet را قادر می‌سازد تا با ادامه رشد و نوآوری شرکت، مقیاس‌پذیری داشته باشد و در عین حال ذخیره‌سازی، پردازش و حفاظت داده هوشمند و مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه دهد.