سرور جدید ML350 Gen 10 – مشکل iLO غیرقابل استفاده و سرعت فن

سلام،

ما اخیرا (10 روز پیش) یک سرور جدید ML 350 Gen 10 خریداری کردیم. پس از 1 روز استفاده، iLO از کار افتاد و خطاهای زیادی را در طول POST نشان داد:

– خطای سیستم عامل کنترل کننده مدیریت انرژی 329

– 270 شماره ارتباط iLO FW

– خرابی باتری X 312 HP Smart Storage

– 338HPE خطای RESTful API

بعد از چند ساعت، فن ها با حداکثر سرعت شروع به چرخیدن می کنند و آنقدر سر و صدا می کنند که مجبور می شویم آن را خاموش کنیم. یه کیس با اچ پی باز شد (بعد از همه آپدیت ها و تست های فریمور احتمالی) ولی الان بهم میگن قطعاتی که باید تعویض بشه موجود نیست و باید منتظر بمونیم. در حال حاضر، کار نکردن iLO فعلاً فوری نیست، اما سرعت فن این است، زیرا تنها راه برای آرام کردن آنها این است که سرور را خاموش کنید، برق را از برق بکشید، 5 دقیقه صبر کنید و سپس راه‌اندازی مجدد کنید… علاوه بر این، آن را در شب خاموش کنید. فن با سرعت بالا 99٪ به دلیل خطای باتری 312 HP Smart Storage Battery است، همانطور که با یک ProLiant Gen 9 قدیمی با مشکل مشابه، با جدا کردن باتری مشکل فن پرسرعت حل شد، اما در این مورد، من از قطع کردن آن اجتناب می کنم… چگونه ممکن است که هنوز ابزاری برای کنترل/تغییر آسان هر چیز دیگری SSH/PoShell فن وجود نداشته باشد؟ در حالی که منتظر تکنسین HP هستیم، چه کارهای دیگری می توانیم انجام دهیم؟

متشکرم

 

 




منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/new-ml350-gen-10-server-unusable-ilo-and-fan-speed-problem/m-p/7192809#M182406

تحریریه مجله اچ پی