پاسخ: DL360 Gen11 درایوهای HPE NVMe را نمی بیند



به راهنمای کاربر زیر مراجعه کنید و موضوع کابل کشی را انتخاب کنید
https://internal.support.hpe.com/hpesc/public/docDisplay?docId=sd00002444en_us&page=GUID-EBDE0230-AC29-4557-AC37-8E39F42ED9CA.html

برای اطمینان از اینکه کابل کشی درست انجام شده است، به نمودارهای کابل کشی مراجعه کنید. اگر درایوها دارای LED هستند به این معنی که backplane در حال دریافت برق است و می توانیم روی قسمت کابل کشی تمرکز کنیم.

اگر کابل‌کشی درست است و ثابت نمی‌کند، از شما درخواست می‌کنیم که یک بلیط پشتیبانی دریافت کنید:






منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/dl360-gen11-does-not-see-hpe-nvme-drives/m-p/7200680#M184141

تحریریه مجله اچ پی