سلام کوسنل،
ممکن است دلایل متعددی برای تاخیر در تکمیل موجودی وجود داشته باشد. لطفا این دلایل را دنبال کنید و آن را حل کنید. لطفا مراجعه کنید این سند برای اطلاعات بیشتر.
علت 1: SUM ممکن است منابع سیستم یا شبکه نداشته باشد
عمل: بیش از 50 گره در یک زمان یا 10 گره VMware را در یک زمان مستقر نکنید
علت 2: انجام موجودی در بیش از یک خط پایه ممکن است از منابع سیستم بسیار زیادی استفاده کند
عمل: موجودی را در یک خط پایه SPP در یک زمان انجام دهید
علت 3: SUM هیچ وابستگی نشان نمی دهد و نصب نمی شود زیرا SUM 8.1 از کاهش iLO پشتیبانی نمی کند
عمل: تنزل رتبه را خارج از SUM انجام دهید. iLO Smart Component را در یک فهرست استخراج کنید و سپس فایل باینری میانافزار را مستقیماً با استفاده از رابط iLO آپلود کنید.
با احترام،
شیوا_جی آر
لطفا به عنوان علامت بزنید “راه حل پذیرفته شده” اگر پست من جواب داد
منبع: https://community.hpe.com/t5/servers-general/smart-update-manager-takes-for-ever-doing-inventory/m-p/7201691#M19205 تحریریه مجله اچ پی