پاسخ: ML350 Gen11 نمی تواند درایوهای Seagte را شناسایی کند



برای دیگرانی که ممکن است مشکل مشابهی داشته باشند:

متاسفانه تونستم جواب قطعی رو از نمایندگی پشتیبانی بگیرم. سرورهای HPE به دنبال امضای دیجیتال HPE روی درایوها هستند. اگر سرورها امضای دیجیتال HPE را تشخیص ندهند، درایوها را تشخیص نمی دهند. بنابراین، درایوها باید مارک HPE داشته باشید و در اسناد درایو پشتیبانی شده برای سرور خاص خود – انتهای داستان ذکر شده باشد. به من گفته شد که امضای دیجیتال حداقل از سرورهای Gen 9 یا Gen 8 پیاده سازی شده است.




منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/ml350-gen11-cannot-detect-seagte-drives/m-p/7207052#M185543

تحریریه مجله اچ پی