علاوه بر این، ما به تازگی اقدام به نصب بهروزرسانی KB5029242 و راهاندازی مجدد سرور دوم کردهایم و اکنون همان علائم را در این جعبه مشاهده میکنیم.
مرحله اولیه عیب یابی از MS این است که در منوی بازیابی یا از رسانه نصب ویندوز بوت شده و diskpart را اجرا کنید.
اگر دیسک در لیست نیست، برای تعامل OEM یا فروشنده سخت افزار.
آیا دیسکهای RAID/حجمها نشان داده نمیشوند زیرا هیچ درایوری بارگذاری نشده است؟
چگونه می توانم این تشخیص را پیش ببرم؟
با تشکر فراوان
جیمز
منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/dl360-g10-inaccessible-boot-device-after-reboot/m-p/7199990#M184005 تحریریه مجله اچ پی