FIRMWARE: بسته پشتیبانی Simplivity در مقابل Service Pack برای Proliant – سردرگمی.

راهنمای قابلیت همکاری ساده بیان می کند:

  • پلتفرم‌های HPE SimpliVity فقط باید از بسته پشتیبانی HPE SimpliVity استفاده کنند و نه از بسته پشتیبانی استاندارد HPE.

گفتگوی Simplivity Upgrade Manager نشان می دهد:

ارجاع با استفاده از بسته پشتیبانی برای Proliant (که من فرض می‌کنم بسته پشتیبانی HPE)
 
 

q9xh3BaaeS.png

 

کدام است؟


آیا نمی توانید از SVTSP ISO و فایل .SIG آن در دایرکتوری مشابه با UPGRADE MANAGER استفاده کنید؟
و اجازه دهید آن را هماهنگ کند؟

یا این روند است.
اگر می خواهید Omnistack FIRMWARE را (با استفاده از SVTSP مطابق با راهنمای interop) در میزبان OMNISTACK خود ارتقا دهید، این کار را به صورت دستی انجام می دهید.

 

سردرگمی حاکم است. یکی روشن کنه با تشکر.




منبع: https://community.hpe.com/t5/hpe-simplivity/firmware-simplivity-support-pack-vs-service-pack-for-proliant/m-p/7182801#M3864تحریریه مجله اچ پی