سلام لدوان
بله، مشکلی که در یک سایت و نه سایت دیگر با آن مواجه هستید ممکن است به دلیل تفاوت در قابلیت NPIV سوئیچ های FC باشد.
NPIV (N_Port ID Virtualization) یک فناوری است که به چندین N_Port مجازی (Node Ports) اجازه می دهد تا یک N_Port فیزیکی را روی یک سوئیچ FC به اشتراک بگذارند.
مدیریت بهتر اتصالات FC را امکان پذیر می کند و ویژگی هایی مانند تحرک VM و انعطاف پذیری منطقه بندی را تسهیل می کند.
اگر سوئیچ FC در سایتی که با خطا مواجه میشوید از NPIV پشتیبانی نمیکند یا NPIV غیرفعال است،
این می تواند باعث خطای “Host Port متصل به پورت سوئیچ FC Fabric بدون پشتیبانی NPIV” در دستگاه HPE Primera شما شود.
برای حل این مشکل، باید اطمینان حاصل کنید که NPIV روی سوئیچ های FC در سایت مشکل دار پشتیبانی و فعال شده است.
مدلهای مختلف سوئیچ FC یا نسخههای میانافزار میتوانند سطوح مختلفی از پشتیبانی NPIV داشته باشند.
بنابراین سوئیچ ها در سایت دیگر ممکن است قابلیت های NPIV مورد نیاز را داشته باشند در حالی که سوئیچ های موجود در سایت مشکل دار این قابلیت را ندارند.
با فعال کردن NPIV روی سوئیچهای FC در سایت مشکلدار، باید بتوانید خطا را برطرف کرده و اتصال مناسب بین دستگاه HPE Primera و سوئیچهای FC برقرار کنید.
در صورت نیاز به کمک بیشتر با ما تماس بگیرید.
با احترام،
ساتیش
منبع: https://community.hpe.com/t5/hpe-primera-storage/hpe-primera-port-degraded/m-p/7190664#M454
تحریریه مجله اچ پی