این ابزاری نیست که من به دنبال آن هستم. پیوند(های) ارائه شده از من می خواهد که با نمایه HPE خود وارد سیستم شوم و سپس محصولات را به حساب خود اضافه کنم تا وضعیت/نوع گارانتی را بررسی کنم. ما به ابزار قبلی بررسی ضمانت نامه HPE رو به رو عمومی نیاز داریم که نیازی به ورود به سیستم نداشته باشد و به شما امکان می دهد ضمانت های چند سرور را فقط با ارائه شماره قطعه/شماره سریال بررسی کنید. این برای بررسی ضمانتهای مشتریانی که سرورهای HPE و غیره را از طریق ما خریداری کردهاند، مورد نیاز است.
منبع: https://community.hpe.com/t5/servers-general/hpe-warranty-check-tool-gone/m-p/7179044#M17791
تحریریه مجله اچ پی