سلام آشیک
در پاسخ به سوال شما، بله، بدون هیچ تنظیمات قبلی، من فقط دیسک تخریب شده را در شیار 3 بیرون کشیدم، سپس دیسک یدکی را در شیار 12 بیرون آوردم و آن را در شیار 3 قرار دادم (به جای دیسک تخریب شده). من دیسک تخریب شده را جدا از سرور نگه داشتم و شکاف 12 خالی ماند. پس از آن، وضعیت پیکربندی RAID را بررسی کردم و به آرامی دیسک را در اسلات 3 بدون هیچ مشکلی بازسازی کرد. در پایان فرآیند، فقط زنگ شیار 12 (شیار یدکی) را نشان داد که هنوز خالی است. همه چیز برای حدود 2 هفته خوب کار کرد تا اینکه مجبور شدیم همه چیز را در سایت خاموش کنیم. وقتی برق دوباره روشن شد، سرور شروع به نشان دادن این پیام ها در هنگام تلاش برای بوت کرد.
و به راه اندازی مجدد و تلاش مجدد ادامه می دهد. با توجه به پیام ها، به نظر می رسید RAID1 (جایی که سیستم عامل است) نوعی مشکل دارد. همانطور که توصیه می شود وارد HP SSA می شوم و اطلاعات مربوط به وضعیت raid را بررسی می کنم، برنامه HP SSA را بارگذاری می کند و همان خطا را با کنترلر و 9 دیسک موجود نشان می دهد.
تا به حال واقعاً نمیدانم کاری که انجام دادم ربطی به مشکل دارد یا RAID1 از کار افتاده است.
امیدوارم این اطلاعات به شما بهترین درک از وضعیت را بدهد.
خیلی ممنون
منبع: https://community.hpe.com/t5/storeeasy-storage/smart-array-p840ar-misconfiguration/m-p/7189582#M4569 تحریریه مجله اچ پی