Synergy Blades Gen11 قادر به برقراری ارتباط با OneView نیست

gen11-2.jpg

سلام،

قبل از چند ماه متوجه شدم که مشکلی در سرورهای DL Gen11 و ارتباط آنها با OneView 8.50 و نسخه های جدیدتر – case id 5376574996 وجود دارد. به من اطلاع داده شد که HPE برخی از مشکلات داخلی پیدا کرده است که در نسخه های بعدی برطرف خواهد شد. اکنون من در حال پیکربندی Gen11 Synergy blades با Composer2/OneView 8.60.01 هستم و مشکل دوباره رخ می دهد. نصب جدید تازه، و برخی از تیغه ها قادر به برقراری ارتباط با OneView نیستند، حتی IPv4 معتبری را از LE دریافت می کنند و SSO در حال کار است. اگر برخی از اعضای انجمن همین مشکل را مشاهده کرده اند و می خواهند آن را برطرف کنند، پست فقط برای اهداف اطلاع رسانی است.

به هر یک از iLO سرور -> مدیریت – ایمیل بروید. برخی از کاراکترهای عجیب و غریب را در برخی یا همه فیلدها -> آدرس ایمیل گیرنده، فرستنده و سرور SMTP پیدا خواهید کرد، حتی از آنها استفاده نمی شود. تمام این کاراکترها را حذف کنید و روی Apply کلیک کنید. سپس به OneView برگردید و سرورهای آسیب دیده را رفرش کنید.

 

 

gen11-2.jpg

gen11-1.jpg

 

 



منبع: https://community.hpe.com/t5/hpe-synergy/synergy-blades-gen11-unable-to-communicate-with-oneview/m-p/7213787#M1762

تحریریه مجله اچ پی