هیروکازو موچیزوکی، معاون ارشد و مدیر عامل HPE ژاپن گفت: «HPE از همکاری با TOPPAN FORMS و ITOCHU Techno-Solutions برای ایجاد یک راه حل موثر و انعطاف پذیر برای پاسخگویی به تقاضاهای دائماً در حال تغییر در پلت فرم DPS خود خوشحال است. «با اتخاذ HPE GreenLake برای حذف سیلوها از زیرساختهای خود و HPE Pointnext Complete Care برای ارائه نظارت و نگهداری کامل و شخصیسازی شده، ما توانستهایم راهحلی منحصربهفرد، متناسب و جامع برای یک نیاز تجاری منحصر به فرد ایجاد کنیم.»
پلتفرم لبه به ابر HPE GreenLake مشتریان را قادر میسازد تا نوسازی دادهها را تسریع بخشند و خدمات ابری را ارائه میدهند که میتوانند در محل، در لبه، در تسهیلات هممکانی و در ابر عمومی اجرا شوند. HPE در سه ماهه مالی پایانی خود در سال 2022، میزان درآمد سالانه (ARR) را 936 میلیون دلار گزارش کرد که در مقایسه با دوره سال قبل، کل سفارشات خدماتی را 33 درصد افزایش داد. HPE GreenLake دارای 65000 مشتری است، بیش از دو میلیون دستگاه متصل را تامین می کند و بیش از یک اگزابایت داده را تحت مدیریت با مشتریان در سراسر جهان مدیریت می کند. این سازمانها از یک صفحه کنترل بهره میبرند که از طریق آن میتوانند استراتژی ابر ترکیبی خود را خودکار، هماهنگ و اجرا کنند. پلتفرم HPE GreenLake مقیاسپذیر و قابل پرداخت نیز امنیت، انطباق و کنترل قوی را ارائه میکند و از یک اکوسیستم شریک گسترده – از جمله شرکای کانال، توزیعکنندگان، فروشندگان مستقل نرمافزار، ارائهدهندگان ابر عمومی، ارائهدهندگان خدمات و یکپارچهکنندههای سیستم پشتیبانی میکند. برای اطلاعات بیشتر در مورد HPE GreenLake، لطفاً از: