ابزارهای فناوری برای نسل فناوری

ابزارهای فناوری که برای برخی افراد مفید به نظر می رسند ممکن است برای دیگران مفید نباشند. برخی از افراد ممکن است یک گجت را به قدری نوآورانه و شیک ببینند که بخواهند به محض عرضه در بازار آن را امتحان کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است فکر کنند که آنها مضحک و هدر دادن پول هستند! برای اکثر نسل جوان، ابزارهای فناوری بخشی از زندگی و فناوری شخصی آنهاست و آنها حتی نمی توانند به زندگی بدون ابزار مورد علاقه خود فکر کنند!

با توجه به اینکه فناوری سبک زندگی ما را دیکته می کند، ابزارهای فناوری به طور فزاینده ای به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل می شوند. کلمه “gadget” به عنوان یک نام نگهدارنده برای موارد فنی بدون نام خاص در نظر گرفته می شود. ابزارک فناوری عموماً یک محصول یا شیء فناوری است که دارای عملکردهای خاصی است. اغلب اوقات، این می تواند یک محصول کاملاً جدید یا یک طرح مفهومی نوآورانه باشد.

در اینجا، از ویژگی‌های غریزی انسان برای احساس دیوانگی برای تازگی‌های کاربردی بی‌سابقه و پیاده‌سازی‌های طراحی عجیب و غریب به‌طور کامل مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. یک ابزار فناوری می تواند به اندازه یک ربات پیشرفته یا تلفن همراه پیشرفته باشد. گاهی اوقات می تواند به عنوان یک دستگیره کیف مواد غذایی جالب و ساده باشد! در برخی مواقع آنها به اندازه یک دستگاه GPS پیشرفته مفید هستند. در بعضی مواقع به اندازه یک مداد تراش برقی مضحک هستند.

طبقه بندی ابزارها واقعاً کار ناخوشایندی است، زیرا یک ابزار می تواند تقریباً هر چیزی باشد و هر چیزی که ممکن است به آن فکر کنید! به طور کلی، گجت‌های فناوری می‌توانند تجهیزات الکترونیکی، نرم‌افزارهای کاربردی، لوازم جانبی یا لوازم جانبی، اسباب‌بازی‌ها، تلفن‌های همراه، دستگاه‌های بازی و غیره باشند. معرفی یک گجت جدید به بازار، حس کنجکاوی و هیجان را در مخاطبین هدف القا می‌کند. .

این گجت ها با نام gizmos نیز شناخته می شوند. در مقایسه با سایر اشیاء و مواد تکنولوژیکی معمولی، اینها به طور هوشمندانه طراحی و اجرا شده اند. می توان گفت که گجت ها از بقیه بسته ها متمایز هستند.

ابزارهای فناوری برای نسل فناوری



بازدید پست:
3


منبع: http://techelp.info/tech-gadgets-for-the-tech-generation/