چالش های بازاریاب فناوری – Techelp

مطالعه اخیر لینکدین روی گروه‌هایی که قدرت تصمیم‌گیری در خرید فناوری اطلاعات و فناوری را دارند، نشان داد که پرورش مشتریان بالقوه با محتوای آموزنده بخش مهمی از فرآیند فروش است. چرا؟ زیرا اعضای این گروه‌ها معمولاً تا زمانی که حداقل پنج قطعه «محتوای مرتبط، بدون برند و متمرکز بر فروش» را مصرف نکرده باشند، آماده صحبت با یک نماینده فروش نیستند.

به همین دلیل است که داشتن یک استراتژی برای چگونگی دستیابی، مشارکت و در نهایت تبدیل هر یک از اعضای گروه در هر مرحله از فرآیند خرید بسیار مهم است. به نظر می رسد کار زیادی است، بله، اما بازاریابان فناوری این فرصت را دارند که بر همه اعضای کمیته خرید تأثیر بگذارند و شروع به جذب آنها از طریق آموزش مداوم کنند. “همیشه روشن” چیست؟ این محتوایی است که اطلاعات ارزشمند و آموزشی را در هر مرحله از فرآیند خرید ارائه می دهد – هر زمان که کاربران ممکن است آن را بخواهند. وقتی در نظر بگیرید که طبق گفته موسسه بازاریابی محتوا، 63 درصد از خریداران فناوری به احتمال زیاد فروشندگانی را در نظر می گیرند که رویکردی همیشه فعال دارند، ارزش تلاش را دارد.



بازدید پست:
3


منبع: http://techelp.info/tech-marketer-challenges/این پیچیدگی درک کامل نیازها، چالش ها و انگیزه های هر یک از اعضای گروه و جلب توجه مستقیم به آنها را بیش از پیش مهم می کند.

بنابراین چگونه در بازار اشباع فناوری رقابت می کنید؟ طبق پست لینکدین، یک جعبه ابزار قابل اعتماد بسازید. اگر در مورد آن فکر کنید، امروزه ابزارها و منابع بازاریابی محتوای بیشتری نسبت به قبل در دسترس هستند – که بسیاری از آنها رایگان یا با قیمت بسیار مناسب هستند. بازاریابان اکنون گزینه های بیشتری نسبت به قبل برای طراحی، ایجاد، نوشتن، ساخت و توسعه به تنهایی – بدون هرگونه پشتیبانی خارجی – در دسترس دارند. فقط به این فکر کنید که چه کاری برای بازاریابان انجام داده است!

چالش شماره 2: ایجاد محتوای جذاب

همه بازاریابان می دانند که شناسایی و درک تصمیم گیرنده چقدر مهم است. بدون این دانش، ایجاد یک استراتژی بازاریابی موفق برای جلب نظر آنها دشوار است.

اگر شما یک بازاریاب فناوری هستید، از قبل از چالش های بخصوص دشواری که با آن روبرو هستید آگاه هستید. مطمئناً، همه بازاریابان چالش‌های سختی دارند، اما دنیای فناوری که همیشه در حال تغییر است، پیچیدگی جدیدی را به آمیخته بازاریابی وارد می‌کند. از این گذشته، صنعت فناوری آنقدر سریع در حال رشد و تغییر است که هیچ کس نمی تواند آن را ادامه دهد. هیچ کس، البته، به جز بازاریاب فناوری، که نه تنها وظیفه نگه داشتن آن را دارد، بلکه یک قدم جلوتر از بازار باقی می ماند.

علاوه بر این، پست لینکدین بر اهمیت تولید محتوا برای هر نقش در این کمیته خرید متقابل در هر مرحله از فرآیند خرید تاکید می کند. از آنجا که، همانطور که در پست توضیح داده می شود، تصمیم گیرنده فناوری یک گروه است، نه یک فرد، بازاریابان مسئولیت دارند با هر یک از آنها ارتباط برقرار کنند و با آنها تعامل داشته باشند. شما هرگز نمی دانید چه کسی اولین تماس را برقرار می کند، چه کسی کمیته خرید را رهبری می کند، یا چه کسی بیشترین نفوذ را بر سایر اعضا خواهد داشت.

لینکدین اخیراً مقاله ای را منتشر کرده است که در آن برخی از چالش های مهم بازاریابان فناوری امروز را مورد بحث قرار داده است. در اینجا دو مورد از این چالش ها همراه با اطلاعات عملی وجود دارد که می توانید از همین حالا برای غلبه بر آنها استفاده کنید.

چالش شماره 1: شناسایی تصمیم گیرنده؟

چالش های بازاریاب فناوری

طبق گزارش موسسه بازاریابی محتوا، 93 درصد از بازاریابان فناوری از بازاریابی محتوا استفاده می کنند. با این حال، آنها همچنین می گویند که “ایجاد محتوای جذاب” یک چالش بزرگ در پنج سال گذشته بوده است. این به ما چه می گوید؟ در حالی که بازاریابان فناوری ارزش را در بازاریابی محتوا می بینند، زمان و منابع محدودی نیز دارند، که آنها را از ایجاد محتوایی که به همان اندازه که می تواند موفق باشد باز می دارد.

با این حال، مشکل بازاریابی فناوری این است که تصمیم گیرنده یک فرد واحد نیست. در عوض، اکنون یک گروه متقابل کارکردی متشکل از فناوری اطلاعات، بازاریابی، فروش، عملیات، امور مالی و موارد دیگر است.