تامل در رویکرد HPE به آینده کاری

با این حال، ما می دانیم که بازسازی عضلات مورد نیاز برای ایجاد روتین های جدید زمان می برد و پوشیدن شلوار جین به جای شلوار پیژامه بعد از دو سال کمی به آن عادت می کند. بازخورد اعضای تیم بسیار مثبت بوده و 83 درصد از اعضای تیم گفتند که در مدل کار ترکیبی ما ارزش می بینند زیرا برای آنها کار می کند – نه به این دلیل که اجباری شده است. ما این فرصت را داشته ایم که گوش کنیم و طرز فکر خود را تغییر دهیم تا اعضای تیم خود را در هر کجا که هستند، همکاری و سازنده کنیم. ما از آنها نه تنها به دفاتر بازطراحی شده، بلکه با چارچوبی که اعتماد، انعطاف پذیری و تعهد به فرهنگ، همکاری و نوآوری را تشویق می کند، استقبال کرده ایم. گنجاندن فرهنگ ما در استراتژی ترکیبی ما برای اطمینان از اینکه 60000 عضو تیم ما بدون در نظر گرفتن جایی که کار می کنند، با HPE ارتباط برقرار می کنند، کلیدی بود. بازخورد اولیه نشان می دهد که 78٪ از اعضای تیم احساس می کنند به جامعه HPE متصل هستند – چه به دلیل تجربه دیجیتالی یکپارچه باشد یا به دلیل گروه های منابع و برنامه های شبکه ای زیادی که در دسترس آنها است.

تجسم مجدد سایت‌های ما به‌عنوان مرکز همکاری و فرهنگ، کلید زنده‌کردن تجربه جدید دفتر ترکیبی ما بود. بیش از 100 سایت ما در سرتاسر جهان قبلاً برای مطابقت با آخرین استانداردهای طراحی ما مجدداً طراحی شده اند، 10 طراحی مجدد سایت دیگر در حال حاضر در حال انجام است و 27 سایت در حال برنامه ریزی برای طراحی مجدد در آینده هستند. سایت‌های تغییر یافته ما شامل طرح‌ها و ویژگی‌هایی هستند که چشم‌انداز کاری ترکیبی HPE را منعکس می‌کنند – همکاری بیشتر، فضاهای ملاقات و اجتماعی و اعضای تیم فناوری محل کار می‌توانند برای یک تجربه کاری بی‌نظیر از آن استفاده کنند.

همانطور که در سال گذشته فکر می کنم، به همکاری متقابل قدرتمندی که توسط تیم Edge-to-Office ما نشان داده شده است، افتخار می کنم، که شامل Global Workplace (تیم جهانی املاک HPE)، منابع انسانی، ارتباطات جهانی، IT، و دیگران می شود. . ما با هم یک استراتژی کاری ترکیبی ارائه کرده ایم که با در نظر گرفتن اعضای تیممان طراحی شده است. و ما همچنان به ارائه راه حل های نوآورانه برای رفع نیازهای اعضای تیم و کسب و کار ادامه می دهیم.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/blog-post/2022/07/reflecting-on-hpes-approach-to-the-future-of-work.html

دیدن بازگشت اعضای تیم به دفتر و ارتباط مجدد با یکدیگر در سال گذشته بسیار الهام‌بخش بوده است – چه ملاقات حضوری با قهوه در یکی از کلوب‌های الکترونیکی ما، یا طوفان فکری برای راه‌حلی برای یک چالش تجاری در یکی از باشگاه‌های ما. فضاهای همکاری مبتنی بر فناوری، یا یک بار دیگر در رقابت سالانه HPE Chili Cookoff در دفتر ما در هیوستون. رویدادهایی مانند جلسات سه ماهه همه اعضای تیم یا فعالیت‌های فرهنگی مانند روز قدردانی از اعضای تیم، محرک اصلی استفاده از دفتر هستند، که معمولاً 20 درصد بیشتر از میانگین روز اعضای تیم را جذب می‌کنند. این رویدادهای در محل طراحی عمدی مدل ترکیبی ما هستند و منعکس کننده بسیاری از دلایل کلیدی هستند که ما اعضای تیم را تشویق می کنیم تا برای فرهنگ، همکاری و جشن گرفتن با لحظات معنادار حضوری به دفتر بیایند.