مشتری بروکر چه کسانی هستند ؟

برای اینکه بتوانید بروکرهای فارکس را بهتر بررسی کنید نیاز به یک منبع دقیق و کامل دارید که اطلاعات مطمئنی را به شما بدهد. بهتر است بدانید که سوآپ تنها محدود به بازارهای فارکس نمی شود بلکه در سایر بازارهای مالی مانند CFD که در آنها از لوریج استفاده می شود هم وجود دارد. اگر می خواهید همه چیز را درباره سوآپ در فارکس بدانید، بهتر است مطالب زیر را دنبال کنید. اما درباره بازار فارکس باید چه تصمیمی گرفت؟ معامله گران همچنین باید درباره پیشنهادات بروکرها از جمله میزان لوریج، کمیسیون و اسپرد ها، سپرده گذاری اولیه و سیاست های سرمایه گذاری و برداشت پول از حساب به خوبی تحقیق کنند. USD / JPY همچنین در حجم بسیار بالایی معامله می شود که منجر به اسپرد پایین و نقدینگی زیاد می شود. توجه داشته باشید که در اکثر پلتفرم های معاملاتی، به میزان سوآپ با توجه به شرایط مختلف معاملاتی و ارزهای گوناگون اشاره شده است. درمیان تمام حساب های معاملاتی روبوفارکس حساب ای سی ان و پرایم گزینه مناسب برای اسکالپ میباشند.اطلاعات این حساب ها را در جدول زیر میتوانید مقایسه کنید. جدول مقایسه بروکرها را برای خود فراهم کنید و نسبت به شرایط معاملاتی دلخواهی که از آنها انتظار دارید.

البته تعداد زیادی از سیستم های آنلاین انتقال پول مانند وب مانی، پرفکت مانی، اوکی پی و غیره وجود دارند که به دلیل محبوبیت، سرعت و راحتی به طور گسترده توسط بروکر های Forex مورد استفاده قرار می گیرند و شما از این طریق می توانید به راحتی واریز و برداشت خود را انجام دهید. اگر دوست دارید در تمامی نمادها معامله داشته باشید، به کارگزارانی مثل آمارکتس با پیشنهادات گسترده تری نگاه کنید. کارگزارانی که رگوله شدهاند، در هر مشکل احتمالی به تمامی مشتریان اطلاع رسانی میکنند. اولین فاکتور تعیین کننده نرخ بهره ای است که توسط بانک مرکزی تعیین می شود، همچنین نوع ارز استفاده شده مهم است زیرا تمامی ارزها نرخ بهره یکسانی ندارند.

یکی دیگر از ویژگی های ثبت نام فارکس دمو این است که فرد می تواند از عملکرد ها و گزینه های پلتفرم معاملاتش به طور تمام و کامل آشنایی پیدا کند. دلتا اف ایکس بروکر فارکسی است که برنده جایزه های مختلفی از جمله جایزه قابل اعتمادترین بروکر فارکسی شده است. نکته دیگر آنکه اصل آزادی قراردادها فقط در مرحله انعقاد عقد کاربرد دارد به عنوان مثال اکر طرفین بخواهند قراردادی را که صریحاً مورد نهی شارع قرار نگرفته منعقد نمایند از آزادی انعقاد چنین قراردادی بهره مند خواهند بود هچنانچه اگر شخصی را وادار و مجبور به انعقاد قراردادی نمایند می تواند به استناد به اصل مذکور از امضای ذیل قراردادی که مایل به انعقاد آن نیست استنکاف نماید. برخی از بروکرها امکان استفاده از چنین حساب هایی را با عنوان « حساب اسلامی» فراهم کرده اند، نام آن برگرفته از قانون ممنوعیت گرفتن نرخ بهره در دین اسلام است. منتظر نمانید تا مقداری پول بدست آورید و سپس دریابید که گرفتن سود دشوار است و باید میزان کمیسیون بالایی برای برداشت یا واریز پرداخت کنید. امنیت سرمایه شما نیز در بروکرها بسیار حائز اهمیت است که بروکر آمارکتس سرمایه مشتریان را در هر ادعا تا 20000 یورو تحت پوشش بیمه قرار میدهد.

آمارکتس مشتریان خود را در وبسایت، تلگرام و شبکههای اجتماعی پشتیبانی میکند، همچنین خدمات پشتیبانی تلفنی نیز با زبانهای مختلف برای مشتریان خود درنظر گرفته است. را وارد کنید. حتما باید نام صاحب حساب بانکی با صاحب حساب آمارکتس یکی باشد. حساب های دمو به شما این امکان را میدهد تا با فضای پلتفرم معاملاتی و نمادها آشنا شوید، همچنین بدون ریسک استراتژی معاملاتی خود را آزمایش کنید و سپس به بازار حقیقی وارد شوید. در بخش دوم تنها کافی است که نام کشور و شهر محل سکونت خود را وارد و بر روی گزینه ادامه کلیک کنید. سایت دوم سایت معروف فارکس فکتوری است. همچنین برای بالا بردن آگاهی مشتریان و هوار کردن مسیر معاملاتی موفق تحلیلهای تکنیکال و فاندامنتال به صورت روزانه در اختیار مشتریان قرار دارد و در وبلاگ رسمی بروکر آمارکتس میتوانید مقالات مرتبط به بازارهای مالی به خصوص فارکس را مطالعه کنید. در این بروکر پنج حساب معاملاتی با نام های Pro-cent، Pro ، ECN، Prime و R Stocks Trader وجود دارد. این بروکر از سال ۲۰۰۹ است که شروع به فعالیت کرده و در میان کاربران ایرانی رتبه پنجم را از نظر محبوبیت دارد.

برخی بروکرها مانند آمارکتس فضای گستردهای از نمادهای معاملاتی را به شما ارائه میدهند و برخی دیگر نمادهای محدودی را به معاملهگران ارائه میدهند. در بازار فارکس به دنبال کارگزاری هایی با روشهای واریز و برداشت معتبر باشید که مورد قبول شما باشد. در بازار فارکس بیشتر به دنبال بروکری بگردید که طرف حساب شما خود آن بروکر نباشید و اصطلاحا مارکت میکر نباشد. باینری آپشن. اما کلاهبرداران می دانند که چگونه می توانند این کلاهبرداری را به زیبایی به عنوان ابزاری برای کسب درآمد در بورس اوراق بهادار بسته بندی کنند. در برخی معاملات شاهد هزینه سوآپ نخواهید بود، اما بهتر است بدانید که بروکرها این هزینه را در بخش های دیگر به شکل دیگری جبران می کنند (مواردی وجود دارد که هزینه های جبران شده توسط کارگزار می تواند به عنوان منافع پنهان تلقی شود ، اما نقض قوانین اسلامی محسوب نمی شود). به همین دلیل بهتر است به جای تقاضای بستن پوزیشن در روز جمعه، چهارشنبه تقاضای خود را برای بستن پوزیشن بفرستید. استفاده از لوریج این امکان را به معامله گر فارکس می دهد که به جای پرداخت تمام مبلغ مورد نیاز در معامله، تنها با پرداخت بخشی از آن، معامله خود را انجام دهد. بخش دیگر سرمایه مورد نیاز توسط بروکر تأمین می شود و با بخش دیگری از سرمایه که توسط معامله گر پرداخت می شود ضررهای احتمالی را به نفع خود جبران می کند.

در متاتریدرها می توانید با کلیلک راست کردن روی پنجره « Market Observation» و انتخاب« نماد » دارایی مورد نظر خود را انتخاب و خصوصیت آن را مشاهده کنید و به این ترتیب میزان سوآپ معاملات خود را براساس پیپ یا سایر واحدهای مبادلاتی مشاهده کنید. در صورتی که دانش کافی در مورد بروکر ها ندارید توصیه میشود حتماً به صفحه بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان در سایت ایران بروکر، مراجعه کرده و بروکر مناسب خود را انتخاب کنید. نکته قابل توجه این است که تمامی مکالمات مربوط به درخواست قیمت، ثبت و اجرای سفارشات، تاییدیهها و سایر موارد مربوط به معاملات در یک سند مشترک ثبت می شود تا از قانونی بودن و صحت کلیه طرفهای دخیل در صدور و اجرای دستور معامله اطمینان حاصل شود.

امیدواریم این آموزش برای شما مفید بوده باشد و با استفاده از این بروکر، از بازار فارکس معاملات پرسودی را به دست آورید. از آنجایی که آنها به ارائه دهندگان نقدینگی مختلف دسترسی دارند در ازای دریافت کارمزد قیمتهای بازار را به مشتریان خود ارائه میکنند. همچنین در کنار آنها روش کار با پلتفرم معاملاتی متاتریدر را نیز میاموزید که مبنای معاملات فارکس را تشکیل میدهد. در این لیست استراتژی های مجاز برای معاملات در بروکرها، پلتفرمهای معاملاتی، حساب اسلامی، نمادهای معاملاتی موجود، روش های واریز و برداشت و طرح های تشویقی متداولی که بروکرها برای مشتریانشان در نظر میگیرند را بررسی کنید. اما با این حال برای تمامی این بازارها پایان یک روز را شاهد هستیم به نحوی که با تمام شدن یک روز معاملاتی، روز دیگر آغاز می شود. در ادامه به تمامی این سوال ها پاسخ می دهیم. سوآپ منفی بر این اصل استوار است که به جای پرداخت هزینه از طرف معامله گر، به ازای هر روزی که پوزیشن خود را باز نگه می دارید، اعتبار دریافت خواهید کرد. سوآپ یکی از مهم ترین و در عین حال سخت ترین هزینه ها برای محاسبه است زیرا معمولاً به ازای هر روزی که معامله باز بماند محاسبه می شود.

پس برای اینکه سرمایه خود را از دست نداده و لذت سود بردن از بازار فارکس را تجربه کنید، با دانستن اینکه خدمات بروکر چیست می بایست زمان کافی برای انتخاب مناسب ترین آنها با توجه به استراتژی معاملاتی خود اختصاص دهید. طبیعی است که در حسابهای غیر اسلامی، برای انتقال معاملات به روز بعدی، مبلغ ناچیزی بسته به حجم معاملاتی و نوع معامله (خرید یا فروش) از حساب شما سواپ کم یا اضافه میشود. اگر به ندرت معاملات طولانی مدت باز میکنید و حساب های اسلامی استفاده نمیکنید، با این روش میتوانید سواپ کمتری در معاملات پرداخت کنید. باید به این نکته توجه داشته باشید خدماتی که بروکرها به معاملهگرها میدهند با هم متفاوت است بعضی از بروکرها ما کمتر و ضعیفتری میدهند و کمیسیون کمتری هم دریافت میکنند و برخی دیگر در ازبهترین خدمات خود کمیسیونهای منصفانه و یا بالاتری از بلوکرهای دیگر دریافت میکنند اما خدمات و پشتیبانی بهتری ارایه میدهند . بنابراین، اگر جزو معامله گرانی باشید که ضمن تجربه ضرر، به باز نگه داشتن معاملات خود ادامه می دهید باید به پرداخت هزینه های سوآپ به ازای باز نگه داشتن هر روز از معاملات هم فکر کنید.

به همین دلیل همیشه لازم است تا با آگاهی کامل حرکت کنید و تمام جوانب را بسنجید و آن ها با باز کردن هزینه های حساب اسلامی مقایسه کنید. به همین دلیل ابتدا باید با مفهوم آن آشنا شوید تا بتوانید مدیریت درستی را نسبت به آن اعمال کنید. به یاد داشته باشید که برای موفقیت در فارکس لازم است که از استراتژی مناسب، برنامه ای منسجم و مدیریت ریسک و سرمایه استفاده کنید. این بهره، به وسیله سرمایه حساب معامله گر تأمین می شود به همین دلیل فرد باید همیشه با استفاده از روش های مدیریت ریسک مناسب، بالانس حساب خود را متعادل نگه دارد. معاملات خود را برپایه استراتژی معاملاتی و مدیریت ریسک پیش ببرید و تلاش بر کسب سود مداوم در بازارهای مالی داشته باشید. برای محاسبه سوآپ براساس پیپ باید بتوانید ارزش هر پیپ را محاسبه کنید (توجه داشته باشید که مدیریت ریسک و سرمایه برای هر معامله لازم است). البته باید توجه داشت که امکان تبدیل حساب به حساب بدون بهره (یا اصطلاحا حساب اسلامی) در بسیاری از کارگزاریها ارائه شده است. البته در بسیاری از اوقات به دلیل قابلیتهای مشابهی که برخی صرافیهای ارزهای دیجیتال و کارگزاریها دارند، حتی متخصصان صنعت بلاکچین نیز قادر به کشف تفاوتهای اصلی این دو بستر نیستند و در تمایز آنها دچار اشتباه میشوند.

واقعیت این است که تمامی این موارد برابر با هزینه انجام معامله ای است که می توان آن را به نرخ بهره ای که بروکر برای استفاده از لوریج از معامله گر دریافت می کند، تعمیم داد. به همین منظور می توان گفت لوریج وامی است که بروکر به معامله گر می دهد و مانند هر وام دیگری دارای نرخ بهره است. بعنوان مثال اگر شما امکان چت و مکالمه به زبان انگلیسی را ندارید پس بروکری که پشتیبانی فارسی داشته باشد. پس از بررسی بروکرهای برای افتتاح حساب معاملاتی، زمان آن فرا میرسد که با باز کردن حساب دمو شرایط معاملاتی آن ها را تست کنید. بدین منظور باید پس از افتتاح حساب معاملاتی در ناحیه کاربری خود درخواست تغییر حساب اسلامی را داشته باشید.

همانطور که می دانید ایران به علت تحریم ها دارای محدودیت هایی بروکر فارکس در ایران است. سوآپ همان نرخ بهره ای است که به علت استفاده از لوریج از شما گرفته می شود اما یکی از عواملی که روی این هزینه تأثیر می گذارد، حجم پوزیشن باز معامله گر است. بنابراین سوآپ (که همان تفاوت بین نرخ بهره ها است) به حساب معاملاتی معامله گر تعلق می گیرد.به استراتژی های موجود در این زمینه که براساس تفاوت نرخ ارزها پایه ریزی می شود «carry trade» گفته می شود. برای مثال اگر پوزیشن خود را در ساعت 22:59 باز کنید و در ساعت 23:01 به وقت مادرید ببندید، پوزیشن شما شامل سوآپ می شود و هزینه یک شب باز ماندن به آن تعلق می گیرد.

مشتریان FXTM با حداقل سپرده 5000 دلاری همچنین میتوانند مشترک یک سرویس میزبانی رایگان VPS باشند. حداقل لات 0.01، اهرم 1:500 میباشد و معاملات طلا یا نقره را ارائه نمی دهد. متأسفانه، بازار Dilatancy را تحمل نمی کند. خدمات متنوعی که بروکر LiteForex به مشتریان خود ارائه میدهد به نوعی در بازار بینظیر است و همین مسئله باعث شده است که در سالهای اخیر کاربران زیادی از سراسر دنیا از خدمات آن استفاده کنند. حساب های دمو دقیقاً مانند حساب های معاملاتی نیستند، اما به شما این امکان را میدهند تا با پلتفرمهای معاملاتی که کارگزاران به شما ارائه میدهند، آشنا شوید. همچنین برای تست کردن شرایط معاملاتی در فضای حقیقی بازار میتوانید از 30 دلار بونوس بدون واریز بروکر آمارکتس نیز استفاده کنید.