پاسخ: نمی توان سیستم عامل را روی DL20 و DL160 G10 نصب کرد

تعداد پارتیشن های نمایش داده شده بسته به پیکربندی سخت افزار متفاوت است. لطفاً به صفحه شماره 27 در پیوند شخص ثالث زیر مراجعه کنید. می توانید به نصب ادامه دهید

https://www.58support.nec.co.jp/global/download/w2019/file/Win2019_S1_Global.pdf

مراحلی که می توانید امتحان کنید:

  1. کپی رسانه سیستم عامل را تغییر دهید و بررسی کنید (چون با مشکل نصب با 2 سرور مختلف روبرو هستید).

  2. لطفاً مطمئن شوید که بایوس روشن/نسخه فوق ذکر شده در صفحه شماره 4 پیوند زیر است:

https://www.hpe.com/psnow/doc/a00049893enw

3. مطمئن شوید که S100i روی RAID از System Utilities (F9) تنظیم شده است. روش دستی را برای نصب (بدون تامین هوشمند) امتحان کنید و از درایور زیر (Extracted) روی درایو انگشت شست فرمت شده FAT32 استفاده کنید.

https://support.hpe.com/connect/s/softwaredetails?softwareId=MTX_86a4d38eba634fe2a9d85c8d34&language=en_US&tab=releaseNotes

4. اگر مشکل ادامه داشت، RAID را حذف کرده و دوباره ایجاد کنید.

5. برای آزمایش، نسخه دیگری از ویندوز را نصب کنید.

6. اگر مراحل بالا جواب نداد، لطفاً یک بلیط پشتیبانی را وارد کنید تا مشکل از طریق یک جلسه از راه دور بررسی شود.




منبع: https://community.hpe.com/t5/ProLiant-Servers-ML-DL-SL/cannot-install-OS-on-DL20-and-DL160-G10/m-p/7174281#M179092

تحریریه مجله اچ پی