راه حل نهایی این بود که من یک ماژول اتصال خوب شناخته شده را از یک شاسی دیگر بیرون کشیدم و یک ماژول مشکل ساز در شاسی “شکسته” را جایگزین کردم. پس از اعمال تنظیمات، همه پورت های downlink فعال و سبز شدند.
من یک بلیط دیگر با HP گذاشتم و آنها موافقت کردند که اینترکانکت را جایگزین کنند.
در مجموع، سه بلیط پشتیبانی مختلف و دقیقاً یک ماه طول کشید تا این کار انجام شود. به نظر میرسد که تکنسینهای پشتیبانی HPE همگی میخواستند روی ماژولهای محاسباتی به عنوان مشکل تمرکز کنند و به نظر میرسید که من این مشکل را در هر ماژول محاسباتی تجربه میکردم. مورد گیج کننده ای بود. تکنسینهای پشتیبانی نتوانستند هیچ خطایی در گزارشها پیدا کنند که ارتباط متقابل را به عنوان مقصر توضیح دهد.
در هر صورت، همه چیز آماده است، بنابراین من خوب هستم.
منبع: https://community.hpe.com/t5/HPE-OneView/Replace-VC-Blade/m-p/7174338#M7524
تحریریه مجله اچ پی