تولید و فروش کباب پز گازی نیمه استیل دهنه 50

منقل و کباب پز از جمله وسایل ضروری است که استفاده از آن محدود به منزل نبوده و در فضای باز هم به سادگی و بدون دردسر می‌توانید آن را مورد استفاده قرار صندلی راک دهید. کباب کردن انواع گوشت، ماهی، مرغ و… در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌پذیرد، خرید آن مستلزم داشتن اطلاعاتی است که در این مقاله به بیان آن‌ها می‌پردازیم. البته در کباب پزهای گازی هم با توجه به سفارش مشتری می توان یک فن دمنده در زیر منقل تعبیه کرد.

خط پخت تمام اتوماتیک کباب کوبیده

اینکه می خواهید ابزار کباب پز شما سیخی، توری و یا به صورت گریل باشد را باید در نظر بگیرید. ارتفاع کباب پزها مورد نظر خود را با توجه به قد و البته خواسته تان لحاظ کنید. کباب پز نوبل دارای 8 عدد جای سیخ است که روی هم بصورت افقی جاگذاری شده است . در هنگام مسافرت و یا بیشتر مواقع که قصد پختن کباب دارید به یک وسیله برای اینکار نیاز دارید که بتوانید به راحتی کباب را بپزید.

قیمت این دستگاه در بازار برابر با 450 هزار تومان می باشد و توسط بسیاری از خریدارانی که این محصول را خریداری و تهیه کرده اند، پیشنهاد خرید آن را دیگران هم داده اند. بله میشه از کباب پز به صورت کپسولی استفاده کرد ولی موقع سفارش در قسمت توضیحات باید ذکر بشه چون نازل کپسولی روش نصب میشه. لبه های تیز نداره و موقع استفاده اگر دستتون به جاییش کشیده بشه، خیالتون راحته که خراشیده نمیشه. دو وولوم داشتنش از مزایای اونه که میشه راحت تنظیمش کرد و اینکه شعله های قابل تنظیمش برای کاربردهای مختلف خیلی به درد بخوره. میتونید با شعله کم و یکنواخت یا شعله بالا ازش استفاده کنید .

یکی از معیارهایی که در عمر مفید کباب پز گازی شما بسیار تعیین کننده و مهم است، جنس بدنه می باشد. اگر بدنه شما مقاومت بالایی داشته باشد؛ عمر مفید کباب پز شما نیز به همان نسبت بالاتر خواهد بود. یکی از بهترین روش های پخت کباب، استفاده از باربیکیو است که می توان آن را در فضای داخلی خانه مانند پاسیو، حیاط خلوت، بالکن و حیاط نصب کرد. بسیاری از افراد این گریل را در بالکن خانه های آپارتمانی قرار می دهند. به عبارت دیگر می توان گفت کباب یک روش پخت است که با قرار دادن انواع غذا مانند مرغ، گوشت یا ماهی روی حرارت آن در هوای آزاد درست می شود. به منظور تامین انرژی حرارتی در انواع گرما از جمله آجر زغال سنگ، اجاق گاز برقی یا گازی و چوب نیز می توان استفاده کرد.

قیمت این مدل در بازار برابر با 300 هزار تومان می باشد و تنها به گاز شهری وصل می شود . اگر در خانه خود تراس یا حیاط ندارید و به دنبال خرید کبابپز هستید؛ نمونه توکار بهترین انتخاب برای شما محسوب می شوند. کباب پزهای توکار ظاهر بسیار زیبایی دارند که آشپزخانه شما را شیک تر و زیباتر خواهند کرد.

  • می توان گفت در هر 100 سانت طول این کباب پز تقریبا 15 عدد سیخ قرار می گیرد .
  • مربوط به ادارات، پادگان ها، کارخانجات و دانشگاه نیاز به تولید تعداد زیادی کباب در یک شیفت کاری است.
  • اگر کمر درد دارید بهتر است انواع رومیزی را انتخاب کنید در غیر اینصورت مدل های پایه ای نیز برایخرید اینترنتی کباب پزموجود هستند.

در بخش قبلی انواع مختلف کباب پزها را براساس منبع سوخت مورد استفاده بررسی کردیم. نوع سوخت مورد استفاده یکی از مهم ترین معیارهای دسته بندی آن هاست؛ اما معیارهای دیگری هم برای دسته بندی انواع مختلف و متنوع وجود دارد. در این بخش قصد داریم به تقسیم بندی انواع کباب پزها براساس ظاهر و کارایی آن ها بپردازیم. کباب پز های گازی نوع جدیدی از کباب پز ها هستند که مناسب برای کباب پز اپارتمانی می باشد ، این کباب پز ها به جای زغال از گاز طبیعی شهری استفاده میکند . و کباب پز های گازی انواع مختلفی دارند که بسته به بودجه و نیاز تان باید انتخاب کنید. در سطح این صفحه، سوراخ هایی تعبیه شده که خاکستر ذغال در سینی زیر منقل بریزد.

تولید و فروش کباب پز گازی نیمه استیل دهنه 50

در پخت با روش تابشی ، با استفاده از نوعی انرژی الکترومغناطیسی که به غذای هدایت می شود، مواد غذایی گرم و سپس پخته می شود. پخت و پز در مایکروویو یا اجاق های القایی یا توستر نمونه ای از پخت توسط تابش و امواج است. هر استفاده از روش تابشی در آشپزی به دلیل مزایا زیاد آن امروزه مورد علاقه اکثر آشپزها قرار گرفته است. این کباب پز با 8 جای سیخ و یک آویز جهت نصب روی دیوار طراحی شده است.

تنور گازی مدل تک چدن

مصرفِ سوختِ کم بسیار مهم است چرا که هم به صرفه و اقتصادی است و هم به طبیعت و محیط زیست کمک می کند. در نتیجه، هنگام انتخاب بهترین کباب پز گازی حتما به مصرف انرژی آن نیز به صورت ویژه دقت نمایید. معیار دیگری که نقش بسیار مهمی در تعیین قیمت کباب پز دارد جنس آن هاست.

اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن فناوری نوین روش های آسان تری برای طبخ کباب روی کار آمده است. کباب پزها امروز بر حسب نوع سوخت و یا انرژی گرمایی به 3 دسته تقسی می شوند. کباب‌پزهایی که از جنس فولاد ضدزنگ درست می‌شوند هم بادوام‌ترند و هم باکیفیت‌تر می باشند اما وجود فولاد ضدزنگ در کباب‌پز باعث می‌شود که قیمت آن نسبت به نمونه‌های دیگر گران‌تر شود.

برخی از انواع باربیکیو با ابعاد بزرگ‌تر برای قرار دادن در فضای باز نظیر ویلا یا بالکن‌های وسیع مناسب هستند. مدل‌های کوچک‌تر مثل انواع کباب پز زمینی و گرد برای فضای محدود و دورهمی‌های مختصر طراحی شده‌اند. باربکیو‌ها در مدل‌های مختلف گازی، زغالی یا برقی تولید می‌شوند و هر یک ابعاد و اشکال خاص خود را دارند.

کباب پز گازی ایستاده استیل صنعتی با قیمت لحظه ای 09122898915