ProLiant DL380 Gen10، مشکل با درایو جدید، تخریب شده (تایید نشده)
سلام به همه،
اخیراً به تازگی یک DL380 Gen10 جدید را خریداری کرده است ، با 3x 500 گیگابایت HPE 500 SSD SAS 12G 2.5 ‘ SFF هارد SFF ، RO0500JDV ، FW HPD2 ، SN1: KR3648J041 ، SN2: KR3648J047 ، SN3: KR3648J044448J04448J044448J04448J04448J04448J04448J044448J0448J044448J0444448J0
به آخرین سیستم عامل و همه به روز رسانی های اعمال شده روی سرور به روز شده است (P62619_001_gen10spp-2023.03.00.00-SPP2023030000.2023_0323.27)
من در iLO پیامی دریافت میکنم که دیسک خراب شده است (تأیید نشده است). همچنین یک پیام دیگر از ILO INTEGRATED LOG:
1- اسلات 0 آرایه هوشمند – درایو به عنوان درایو اصلی تأیید نمی شود. آرایه هوشمند LED ها را کنترل نمی کند: Port 1I Box 3 Bay 4
2-اسلات 0 ذخیره سازی – وضعیت رانندگی در Port 1I Box 3 Bay 4 به Failed تغییر کرد
کلاس رویداد
0x13
کد رویداد
0x14
لطفا به کمک نیاز دارید