لپ تاپ‌ برای کارهای گرافیکی در بازه‌های قیمتی مختلف تیر 1401 آداک | behtarin-laptop

لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook R521JB یکی از بهترین لپ‌‌تاپ‌ها از ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومانی است. این مدل لپ‌تاپ ایسوس، بهترین لپ‌تاپ ارزان قیمت ایسوس نیز می‌باشد. لپ‌تاپ VivoBook R521JB نسبت به دیگر سیستم‌ها در مقایسه دیگر برندهای بازار نیز از کارت گرافیک قوی‌تری بهره‌مند است. این لپ تاپ نیز از همان پردازنده ایسوس R565EA یعنی Core i3-1115G4 بهره می برد و دارای صفحه نمایش 15.6 اینچ است. سری لپ تاپ‌های آیدیاپد لنوو از محصولات کارآمدی هستند که با توجه به قیمت اقتصادی خود در بازار ایران نیز محبوبیت بالایی دارند و جزء بهترین لپ تاپ های بازار در این محدوده قیمتی هستند.

  • ظرفیت حافظۀ داخلی در بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان برند ایسوس یک ترابایت و نوع حافظۀ آنها هارد دیسک است.
  • این لپ تاپ برای کاربردهای روزانه، مهندسی سبک، اداری، برنامه نویسی مناسب است.
  • باتری مناسب این محصول نیز قادر است به راحتی تا 4 ساعت بدون نیاز به برق کاربران را همراهی کند.
  • با این مدل خیلی راحت میتونید برنامه‌هایی مثل آفیس و کارهایی مثل وبگردی و… انجام بدین.
  • پردازنده Apple M2، رم 8GB، حافظه 256GB PCIe با سرعت بالا در یک لپ تاپ بدنه فلزی، حکایت از قدرت یک لپ تاپ جذاب و پرچمدار دارد.

پردازنده Celeron N4020 اینتل با 4 مگابایت، حافظه کش، رم 4 گیگابایتی از نوع DDR و صفحه نمایشی اچ دی با پردازنده گرافیکی Integrated Intel UHD Graphics 600 مجموعه مشخصات سخت افزاری این محصول با کیفیت هستند. اگر می‌خواهید از لپ تاپ خود برای کارهای ساده و روزمره‌ای مثل وب گردی، تماشای فیلم و نصب نرم افزارهای سبکی مثل آفیس استفاده کنید، خرید بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان می‌تواند گزینۀ مناسبی برای شما باشد. اما اگر می‌خواهید لپ تاپ‌های مخصوص گیمینگ یا کارهای سنگین گرافیکی داشته باشید، خرید لپ تاپ‌هایی را که در این بازۀ قیمتی باشند به بهترین لپ تاپ شما توصیه نمی‌کنیم. VivoBook 15 Core i7 بهترین لپ تاپی است که می توانید با بودجه 28 میلیون تومان تهیه کنید. اگر به دنبال خرید لپ تاپ برای برنامه نویسی تا 20 میلیون هستید، هواوی MateBook D15 می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این لپ تاپ با اینکه دارای نمایشگر 15.6 اینچ است اما با طراحی باریکی که دارد به راحتی قابل حمل بوده و می تواند گزینه مناسبی برای دانشجویان باشد که آن را با خود به کلاس ببردند.

لپ تاپ ام اس آی کاتانا GF76 12UE

لپ تاپ‌ برای کارهای گرافیکی در بازه‌های قیمتی مختلف تیر 1401 آداک | behtarin-laptop

همانطور که می‌دانید سری لپ تاپ‌های ROG ایسوس، قدرتمندترین محصولات این شرکت هستند و برای گیمینگ و کارهای حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. لپ تاپ ROG STRIX SCAR G733ZW – A نیز یکی از جدیدترین و قدرتمندترین محصولات ایسوس بوده که به تازگی وارد بازارهای ایران شده است. به جرأت می‌توان گفت در حال حاضر این محصول بهترین لپ تاپ بازار ایران است. با توجه به مشخصات و قیمت، می‌توان گفت سری لپ تاپ های ASUS TUF باارزش‌ترین محصولات برای گیمینگ اقتصادی هستند. از این رو در این محدوده قیمتی هم یکی از لپ تاپ‌های قدرتمند و اقتصادی سری TUF ایسوس را پیشنهاد می‌کنیم که به یکی از پردازنده‌های نسل 12 اینتل مجهز است و از این رو در محدوده قیمتی حاضر محصولی خاص و منحصربفرد محسوب می‌شود.

لپ تاپ اچ پی 15-DY2091WM

ما در این پست از برند های معتبری مانند، ایسوس، لنوو، اچ پی و… بهترین های این رنج قیمت رو براتون آماده کرده ایم. بله ما سعی کرده ایم که بهترین لپ تاپ های 15 میلیونی رو برای شما آماده کنیم. قدرت پردازنده دقیقا با سرعت و کارایی بالا در ارتباط است، یعنی هر چقدر پردازنده لپ تاپ شما قدرتمند تر باشد، سرعت و کارایی آن نیز بالا تر میرود، اما لپ تاپ های که قدرت پردازنده آنها بالا است واقعا گران قیمت هستند. اما نگران نباشید محصولات 15 میلیونی هم میتوانند کار شما را به احسنت انجام دهند.