من معتقدم ایجاد یک USB قابل بوت با ویندوز و به روز رسانی بایوس از آنجا روش خوبی است. آخرین به روز رسانی BIOS را از وب سایت HPE دانلود کنید و دستورالعمل های ارائه شده همراه با به روز رسانی را برای ایجاد یک USB قابل بوت و انجام به روز رسانی دنبال کنید.
با توجه به مشکل ورود به سیستم iLO، ممکن است سیستم عامل iLO نیز نیاز به به روز رسانی داشته باشد. نسخه دقیق سیستم عامل iLO را با اتصال یک مانیتور به خروجی سرور و بررسی نسخه سیستم عامل iLO در هنگام بوت آپ بررسی کنید. اگر سیستم عامل iLO قدیمی است، می توانید آخرین سیستم عامل iLO را از وب سایت HPE دانلود کرده و با استفاده از رابط iLO یا iLO RESTful API آن را به روز کنید.
اگر بهروزرسانی سیستم عامل iLO مشکل ورود را حل نکرد، میتوانید iLO را به تنظیمات پیشفرض خود بازنشانی کنید. این را می توان با ورود به رابط iLO و پیمایش به صفحه “iLO Reset” انجام داد. در آنجا، می توانید تنظیم مجدد iLO را به تنظیمات پیش فرض خود انتخاب کنید.
منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/gen-10-plus-bios-corrupt/m-p/7183209#M180729
تحریریه مجله اچ پی