Eclit HPE GreenLake را برای راه اندازی یک پیشنهاد ابری جدید و گسترش مجموعه خدمات مدیریت شده خود انتخاب می کند

ترکیه، استانبول – 14 ژوئن 2022 – شرکت Hewlett Packard (NYSE: HPE) امروز اعلام کرد که Eclit پلتفرم لبه به ابر HPE GreenLake را برای راه اندازی یک مجموعه ابر جدید و گسترش زیرساخت خود به عنوان یک سرویس و ارائه خدمات مدیریت فناوری اطلاعات انتخاب کرده است. مجموعه خدمات جامع مشتریان را قادر می‌سازد تا راه‌حل‌های سفارشی‌سازی شده را با یک تجربه ابری چابک، مقیاس‌پذیر و پرداخت به ازای استفاده در همه بارهای کاری به کار گیرند.

Eclit با بیش از 20 سال تجربه در صنعت، خدمات فناوری اطلاعات ساده و مدیریت شده را برای مدرن کردن فرآیندهای تجاری و ارائه راه حل های پیشرفته ارائه می دهد. به عنوان بخشی از استراتژی رشد خود، Eclit می‌خواست فرصت‌های بیشتری را دنبال کند و بنابراین پلتفرم HPE GreenLake را برای راه‌اندازی مجموعه جدیدی از خدمات ابری و تغییر بخشی از املاک فناوری اطلاعات موجود خود انتخاب کرد.

Eclit اکنون مجموعه خدمات ابری گسترده‌ای را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد که شامل طیف گسترده‌ای از زیرساخت‌های فناوری اطلاعات منعطف و درخواستی به عنوان ارائه خدمات، مانند محاسبات، ذخیره‌سازی، مدیریت مبتنی بر داده، مدیریت پشتیبان، پلتفرم خدمات و بیشتر مشتریان می‌توانند بدون تاخیر آنچه را که می‌خواهند انتخاب کنند، بنابراین زمان ورود به بازار را تسریع می‌کنند و سرعت مورد نیاز برای رونق در دنیای پیچیده امروز را به دست می‌آورند. مجموعه خدمات جدید همچنین یک تجربه ابری چابک، انعطاف‌پذیر و پرداخت به ازای استفاده را در تمامی حجم‌های کاری و برنامه‌ها به مشتریان ارائه می‌دهد و هرگونه سرمایه‌گذاری عمده اولیه را حذف می‌کند، در حالی که تضمین می‌کند که منابع کافی برای هر بار کاری در عرض چند دقیقه آماده استقرار هستند.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/press-release/2022/06/eclit-chooses-hpe-greenlake-to-launch-a-new-cloud-offering-and-expand-its-managed-services-portfolio.html

اورن بالی، مدیر عامل شرکت Eclit گفت: “ما اهداف بلندپروازانه ای برای رشد به عنوان یک شرکت داریم.” ، در حالی که به مزایای متعدد در املاک IT خود دست می یابند.”