ارائه دهنده خدمات ابری سوئدی، Datarewind، بهره وری دفتر هیبریدی را با فضای ذخیره سازی ابری HPE و ظرفیت های محاسباتی پیشرفته افزایش می دهد.

با توجه به اینکه Datarewind همچنین اطلاعات مشتریان خود را از طریق پشتیبان گیری ایمن می کرد، عملکرد در انتخاب راه حل بسیار مهم بود، همانطور که ماژولار بودن نیز اهمیت داشت. با عملکرد ذخیره سازی به اندازه ای بالا که توسط پهنای باند شبکه به جای ظرفیت ذخیره سازی محدود شود، امکان گسترش استخر ذخیره سازی هنگام امضای قرارداد در نظر گرفته شد.

Datarewind خدمات خود را به مشتریان در سراسر سوئد ارائه می دهد و به کاربران امکان می دهد راه حل های VDI را در ساعات کاری اجرا کنند و پشتیبان گیری را در شب به طور خودکار انجام دهند. به دلیل همه‌گیری، تقاضا برای راه‌حل‌های VDI افزایش یافت و HPE Alletra به دلیل عملکرد، مقیاس‌پذیری و سابقه موجود HPE به‌عنوان تامین‌کننده Datarewind، برای پاسخگویی به این تقاضاهای افزایش‌یافته انتخاب شد.

استکهلم، سوئد – 14 ژوئن 2022 – شرکت Hewlett Packard (NYSE: HPE) امروز این را اعلام کرد Datarewind، یک ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات سوئدی، زیرساخت داده های ابری HPE Alletra و سرورهای HPE ProLiant همه کاره با کارایی بالا را برای میزبانی ماشین های مجازی از طرف مشتریان خود انتخاب کرده است. راه‌حل جدید خدمات محاسباتی و داده‌ای به Datarewind اجازه می‌دهد تا عملکرد بالاتر و دسترسی سریع‌تر به محیط کار را برای مشتریان خود ارائه دهد، در حالی که نیازهای اداری ترکیبی امروزی را برآورده می‌کند و در عین حال پایه‌ای قوی برای انطباق آسان با نیازهای آینده فراهم می‌کند.

ریکارد جوهانسون، مدیر عامل Datarewind می‌گوید: «زمان برای ارتقاء مناسب بود، با نیازهای اضافی کار از راه دور که همه‌گیری ایجاد کرد. ما اکنون می‌توانیم از حدود 100 مشتری همزمان که با حجم کاری گرافیکی شدید از خانه کار می‌کنند، پشتیبانی کنیم. راه‌حل جدید همچنین مشتریان را قادر می‌سازد تا بارهای کاری سنگین ذخیره‌سازی را اجرا کنند، جایی که HPE Alletra گلوگاه‌ها را کاهش می‌دهد.

ما توانستیم از 10 سرور در محل به دو یا سه سرور متمرکز بزرگتر برویم. هم وظایف ذخیره سازی و هم وظایف خودکار بی عیب و نقص اجرا می شوند. یوهانسون می‌گوید کارهایی که قبلاً 40 دقیقه طول می‌کشید، اکنون پنج دقیقه طول می‌کشد. “آینده شامل کار از خانه است که راه حل های Datarewind برای آن آماده شده است. مشتریان به تعداد زیادی دفاتر نیاز ندارند و می توانند نیروی کار خود را تجمیع کنند.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/press-release/2022/06/swedish-cloud-service-provider-datarewind-boosts-hybrid-office-productivity-with-hpe-cloud-native-storage-and-enhanced-compute-capacities.html