آیا استفاده از کتاب های کمک درسی ضروری است؟ گاما | ketabko

کتاب ریاضی دهم تست خیلی سبز در دسته کتاب های آموزشی و حل تست قرار می گیرد. این کتاب بیشتر برای افزایش مهارت تست زنی دانش آموزان تالیف و چاپ شده است اما در کنار آن نباید از درسنامه کاربردی اش چشم پوشی کنیم. با بررسی خیلی ساده‌ی سوالات چند سال اخیر کنکور سراسری متوجه تغییرات اساسی آن خواهید شد. در دهه اخیر سوالات از حالت حفظی و پاسخ کوتاه خارج شده و طراحان به سمت طرح سوالات مفهومی و ترکیبی سوق داده شده‌اند به طوری که حتی در برخی سوالات نکات و مفاهیم دو درس جداگانه مانند فیزیک و شیمی را نیز با یک دیگر ترکیب کرده اند. با توجه با این موضوع شاید در دهه‌های گذشته کتاب درسی برای کسب رتبه بهتر کافی بود اما با سبک جدید سوالات کنکور سراسری، دیگر کتاب درسی کافی نبوده و باید حتما حداقل یک کتاب کمک درسی برای هر درس داشته باشید.

کتاب لقمه طلایی مفاهیم شیمی کنکور تجربی ( دهم ، یازدهم ، دوازدهم ) مهروماه

ذکر این نکته لازم است که در خرید اینترنتی کتاب درسی، دیگر نیاز به گذشتن مدت زمان برای پایان یافتن خرید کتاب‌ها به صورت پک نیست و مطابق نیاز خود می‌توانید کتاب‌های تک درس را نیز ثبت سفارش کنید. داشتن چنین ویژگی موجب شده تا بیشتر افراد تمایل به خرید کتاب بدین صورت را پیدا کنند. کتاب های گام به گام دروس (درس‌یار) منتشران، سال‌های زیادی است که همراه دانش‌آموزان هستند. در کتاب گام به گام دهم تجربی منتشران، خلاصه تمامی دروس و نکات مهم به همراه نمودارها و جداولی مختصر و مفید ارائه شده است؛ همچنین به تمامی تمرین‌ها، پرسش‌ها و فعالیت‌های کتاب درسی پاسخ داده شده و در کنار آن‌ها، نمونه سؤالات امتحانی زیادی آورده شده است.

  • گاج‌مارکت؛ مرکز خرید و فروش انواع کتاب‌های کمک درسی، آموزشی، دانشگاهی، زبان‌های خارجی، عمومی، کودک و نوجوان می‌باشد و مرجعی برای تهیه انواع لوازم‌التحریر مورد نیاز برای دانش‌آموزان و دانشجویان، لوازم اداری برای شرکت‌ها و سازمان‌ها و بازی‌های آموزشی برای تمامی سنین است.
  • کتاب‌های کمک‌درسی علاوه بر ارائه درسنامه و مثال‌های کاربردی، نمونه سؤالات جامع و طبقه‌بندی‌شده متناسب با هر درس به دانش آموزان ارائه می‌کند.
  • بستگی به خودت داره اگه واقعا بهش احتیاج داری و میتونه بهت کمک کنه اره میتونی تهیه کنی منم کتاب غیر درسی دارم توش یک عالمه نمونه سوال و تمرین داره خیلی هم بهم کمک کرده .
  • در مرحله اول داشتن تسلط کامل بر روی کتاب درسی بسیار مهم است و دانش آموزان باید روی تمامی تمرین‌ها و پرسش‌های کتاب درسی مسلط باشند.

آیا استفاده از کتاب های کمک درسی ضروری است؟ گاما | ketabko هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. اگه قصد خرید کتاب داری ولی نمیدونی چه کتابی برات مناسبه کافیه دایرکت اینستاگرام بهمون پیام بدی و سوالاتت رو بپرسی تا راهنماییت کنیم. جلد اول آن شامل سوال+درسنامه و جلد دوم نیز پاسخنامه تشریحی می باشد. بستگی به خودت داره اگه واقعا بهش احتیاج داری و میتونه بهت کمک کنه اره میتونی تهیه کنی منم کتاب غیر درسی دارم توش یک عالمه نمونه سوال و تمرین داره خیلی هم بهم کمک کرده فروشگاه کتابکو . در انتهای هر درس قسمت جمع بندی وجود دارد که به دانش آموز می کند تا تمام مطالب درس را سریع مرور کند.

کسانی که موفق به ثبت نام نشدند، می ‌توانند به سادگی سفارش کتاب درسی خود را با انتخاب یک سایت معتبر به صورت آزاد ثبت کنند. زبان و ادبیات فارسی، یکی دیگر از دروس دانش‌آموزان پایه دهم است که به علت گستردگی مفاهیم موجود، می‌تواند برای دانش‌آموزان کمی چالشی باشد. ادبیات چه در زمان مدرسه و چه در زمان شرکت در کنکور، باید کامل و به‌درستی مطالعه شود.

کتاب روش تحقیق تخصصی در مدیریت موزه

مولفان این کتاب ابوالفضل غلامی، افشین محی الدین، جلال الدین دهقانی و سحر پذیره هستند. دکتر کمیل نصری، دکتر ابوذر نصری، دکتر حسن محمد نشتایی و گروه آموزشی ماز وظیفه تالیف آن را بر عهده داشته اند. شاید دیگر زمان آن گذشته باشد که زمان یک روز کاری خود را هدر دهیم و به دل شهر بزنید تا شاید کتابی که دنبالش هستید را پیدا کنید. گرچه به خواسته خود رسیدید و چیزی که دنبالش بودید را پیدا کردید اما متاسفانه یک روز خود را از دست دادید، آن هم برای چیزی که می توانستید در عرض چند دقیقه از فروشگاه پایتخت کتاب تهیه کنید. برای هر دانش آموزی میزان یادگیری و تعداد کتاب هایی که نیاز داره تهیه کنه متفاوته. چون اگه الان کتاب جامع بگیرید کتاب فعلی بر اساس کنکور 1402 تالیف شده و شما کنکوری 1403.

متوسطه دوم ›