سمعک Olive Union Olive Max: برای کاهش شنوایی خفیف

سمعک Olive Union Olive Max: برای کاهش شنوایی خفیف

شما ندارید برای استفاده از سمعک تقریباً ناشنوا باشید. بسیاری از پزشکان از بیماران می‌خواهند تا قبل از اینکه کم شنوایی حیاتی شود، کار با این دستگاه‌ها را زود شروع کنند. Olive Max از Olive Union اولین سمعکی است که من با آن برخورد کردم که برای این هدف خاص طراحی شده است و برای کاربرانی با کم شنوایی “خفیف تا متوسط” ساخته شده است که شرکت آن را به عنوان افت 26 تا 55 دسی بل تعریف می کند. این دقیقاً مطابق با تشخیص من است، بنابراین فکر کردم کاندیدای عالی برای این دستگاه های جدید خواهم بود.

در خارج از جعبه، احتمالاً همان چیزی را که من – و همه کسانی که در اطرافم بوده‌ام – بلافاصله وقتی به Olive Max نگاه کردم، بگویید: آنها مطمئناً بزرگ هستند. مثل، واقعا بزرگ است. هر کدام شبیه یک هدست بلوتوث مربوط به اوایل دهه 2000 به نظر می رسند، با این تفاوت که باید دو عدد بپوشید. حداقل واحدها، در طراحی دو رنگ سفید و خاکستری، اسپرت به نظر می رسند، از جمله یک قلاب گوش که به نگه داشتن آنها کمک می کند. آنها همچنین دارای استاندارد IPX7 مقاومت در برابر آب هستند. اما وزن هر کدام بیش از 12 گرم، چهار یا پنج برابر وزن یک سمعک معمولی بدون نسخه است. در مجموع هشت نوک گوش مختلف، در سه سبک مختلف، در کیت گنجانده شده است تا اطمینان حاصل شود که تناسب خوبی دارید.

دو سمعک سفید و مشکی در کنار هم شناور هستند

عکس: اتحادیه زیتون

به عنوان سمعک، واحدهای Olive Max تقریباً همانطور که تبلیغ می‌شود کار می‌کنند و کاربران عادی می‌توانند آن‌ها را از جعبه بیرون بیاورند و داخل گوش‌های خود بیاورند تا با کمترین زحمت شروع به کار کنند، اگرچه قلاب کردن آن‌ها به درستی روی گوش شما می‌تواند مشکل باشد، به خصوص اگر بپوشید. عینک. کنترل‌های پشت هر دسته کمکی (به طور مستقل برای هر گوش) و به شما امکان می‌دهد یکی از چهار حالت محیطی (تلویزیون، اتاق جلسه، فضای باز یا رستوران) را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از دکمه‌ها برای تغییر حالت «Hear-Thru» استفاده کنید، که به شما امکان می‌دهد پردازش صدای محیطی را به طور کلی خاموش کنید، اگر می‌خواهید از Olive Max به عنوان هدفون بلوتوث استفاده کنید.

می‌توانید تجربه شنیداری خود را در برنامه My Olive تنظیم کنید – اگرچه، به طور عجیبی، کتابچه راهنمای سمعک به وجود برنامه اشاره نمی‌کند، یا حتی می‌توانید از سمعک به عنوان هدفون بلوتوث استفاده کنید. (شما برنامه My Olive (اندروید، iOS) را می خواهید، نه برنامه ناسازگار Olive Smart Ear.) این برنامه به شما امکان می دهد تنظیمات مشابه کنترل های فیزیکی را انجام دهید، اما ویژگی کاهش نویز و لغو بازخورد را نیز ارائه می دهد. نکته حرفه ای: هر دوی این موارد را حداکثر کنید)، و شامل یک اکولایزر گرافیکی دقیق تر است که به شما امکان می دهد پاسخ فرکانسی را بیشتر تنظیم کنید.

نمی‌توانید شنوایی خود را مستقیماً در برنامه آزمایش کنید، اگرچه یک پرسشنامه کوتاه شما را با «پیش‌تنظیمات توصیه‌شده هوش مصنوعی» بر اساس سن شما و چند ورودی اساسی دیگر مرتبط می‌کند. اگر می‌خواهید چیز دقیق‌تری داشته باشید، باید با دست به اکولایزر بپردازید، اما این بیشتر یک موقعیت آزمون و خطا است. همچنین شایان ذکر است که برنامه My Olive شامل یک سیستم صوتی درمانی است که برای کمک به افراد مبتلا به وزوز گوش طراحی شده است. من از وزوز گوش رنج نمی‌برم، بنابراین صلاحیت آزمایش این ویژگی را نداشتم.

2 سمعک روی گوش شناور در کنار دستگاه تلفن همراه با صفحه نمایشی که تنظیمات تنظیم سمعک را نشان می دهد

عکس: اتحادیه زیتون

منبع: https://www.wired.com/review/olive-union-olive-max-otc-hearing-aids/