آیا این *ALL* است که HPE دارد؟ خطاها، اشتباهات و لینک های خراب؟

ماجراجویی امروز در درد، افزودن سروری است که من اشتباهاً خریداری کردم به “گروه” خود

پس از کلیک بر روی دکمه “+” و پر کردن اطلاعات و کلیک بر روی “تأیید” پیام “خطا: محصولات افزوده شده: 0 لطفا دوباره امتحان کنید” و البته – بارها و بارها و بارها.

فروش از کمک خودداری می کند زیرا آنها قبلاً سیستم را به من فروخته اند و مگر اینکه بخواهم سیستم دوم را بخرم – لطفاً بروید.

سرویس از کمک خودداری می کند زیرا (و این یک نقل قول است) “شما به تیم Fixit رسیدید” و سرور خراب نیست.

بنابراین تمام چیزی که به دست می‌آورم این است که صفحه به صفحه پس از آن صفحه از پس صفحه از پس صفحه از پس صفحه به صفحه از پس صفحه از پس صفحه به صفحه از پس صفحه از پس صفحه از پس صفحه از پس صفحه به صفحه از پس صفحه از پس صفحه از پس صفحه از پس صفحه از پس صفحه به صفحه از پس صفحه از پس صفحه به صفحه از پس صفحه از پس صفحه به صفحه پس از بعد از صفحه به صفحه پس از صفحه از صفحه به صفحه از پس صفحه از پس صفحه از پس صفحه به صفحه از پس صفحه از پس صفحه از پیوندهای شکسته یا [submit] جعبه‌هایی که می‌توانم «نگرانی‌ام را فهرست کنم»

به طور جدی … آیا HPE تعجب می کند که چرا Dell بزرگتر است … و نمی تواند تا پایان عمر آنها … بفهمد که چرا؟

آیا آنها واقعاً از اینکه مشتریان چت-ربات ها را دوست ندارند، مبهوت هستند؟ آیا آنها نمی توانند با این مفهوم کنار بیایند که مشکلات توسط مردم حل می شود نه توسط مردم؟ [submit] جعبه ها؟

در اینجا یک سرنخ برای افراد بی‌خبر وجود دارد: جعبه‌های پیام‌ها و ارسال به شما این امکان را می‌دهند که مشکل من را در زمانی که راحت هستید و احساس اهمیت می‌کنید و نه من، حل کنید. وب سایت ها بین شما و مشتریان شما قرار دارند.




منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/is-this-all-that-hpe-has-errors-mistakes-and-broken-links/m-p/7183651#M180795