بایگانی‌های مادربرد فروشگاه اینترنتی فراز سیستم | hp-mag

قطعاتی مانند خازن، ترانزیستور، انواع مقاومت‌ها و دیود، آی‌سی و ورودی‌های دیگری، روی این برد پیاده‌سازی شده‌است. برند های محبوب مادربرد MotherBoard به ترتیب الویت عبارتند از ایسوس,گیگابایت,پرایم,بایوستار, … برای اتصال، تامین انرژی الکتریکی و کنترل سرعت فن‌های خنک‌کننده مورد استفاده قرار می‌گیرند. کانکتورهای 3پین دارای ولتاژ ثابت بوده و امکان تغییر و کنترل سرعت فن را ندارند اما کانکتورهای 4پین با ارائه سیگنال‌های کنترلی PWM این امکان را دارند که سرعت یک یا چند فن‌ خنک کننده را در یک بازۀ مشخص که به مدل فن مربوط می‌شود تغییر بدهند.

و علاوه بر انتقال برق به قطعات مختلف، مادربرد وظیفه انتقال اطلاعات بین این قطعات را نیز بر عهده دارد. در ادامه به معرفی اجزای مادربرد می‌پردازیم و جهت خرید مادربرد با فراز سیستم تماس حاصل فرمایید. قطعات مهمی از قبیل CPU، رم، هارد، کارت های گرافیک، شبکه و صدا، فن های خنک کننده و … روی مادربرد نصب شده و عملکرد خودشان را مدیون مادربرد مجله خبری محصولات اچ پی هستند. مادربرد را اصلی ترین بخش یک رایانه می شمارند و به همین خاطر است که یکی از نکاتی که باید همیشه در خرید اجزای کامپیوتر برای اسمبل کردن یک کامپیوتر، باید به خرید مادربرد، توجه بسیار زیادی داشته باشید. ممکن است انتخاب بهترین مادربرد گیمینگ مهم به نظر نرسد، اما باید در هنگام خرید مادربرد به مشخصات و قیمت مادربرد دقت کنید.

http://akhbarfootball.ir

با برداشتن تیک گزینه «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. یونیکس • لینوکس • ویندوز • مک‌ اواس • اواس/۲ • ام‌اس-داس • سیستم‌عامل‎های موبایل • بیشتر… داداش اینجوری نگو، خیلیا هستن مثل من واقعا هیچ اطلاعاتی در این مورد ندارن و این توضیحات مختصر همراه با تصویر خیلی بشون کمک میکنه.

  • مثلا با خرید یک مادربرد Z590 تنها امکان استفاده از پردازنده‌های نسل 10 و 11 اینتل امکان‌پذیر خواهد بود.
  • مهم ترین چیزی که می تواند یک فرد را ترغیب به انتخاب کامپیوتر به جای لپ تاپ کند، قدرت پردازش گرافیکی است، پس حواستان به تعداد اسلات کارت گرافیک مادربرد باشد.
  • ایده تاسیس این شرکت که بعدها به یکی از بزرگ‌ترین برندهای تولید تجهیزات کامپیوتری تبدیل شد توسط مهندسان سابق برند ایسر به وجود آمد.

دو نگاه در انتخاب یک مادربرد وجود دارد؛ اول اینکه انتخاب مادربرد منوط به انتخاب پردازنده و دیگر قطعاتی که قبل از مادربرد خریداری کرده ایم، باشد. برد اصلی یا بردپایه، معروف به مادربرد یکی از مهم‌ترین اجزای سخت‌افزاری در انواع سیستم هاست. از موبایلی که در دستان شما قرار دارد تا کامپیوتر شخصی شما و حتی تلویزیون ها همگی دارای این قطعه هستند. قسمت‌های الکترونیکی مختلفی که با مدارهای گوناگونی به هم متصل شده‌اند.

اما دقیقا مادربرد چیست؟

اما اگر شما به دنبال مادربرد گیمینگ یا ماینینگ هستید و یا از برنامه های سنگین و گرافیکی استفاده می کنید، پیشنهاد ما به شما این است که مادربردهای حرفه ای و مناسب گیمینگ را انتخاب کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید. به طور کلی مادربردها از نظر سازگاری با پردازنده در دسته بندی محصولات AMD و Intel قرار می گیرند. مادربردهای موجود در بازار که مناسب کامپیوترهای خانگی عرضه شده اند، در دو نوع معمولی و گیمینگ در بازار به فروش می رسند. همانطور که از نام مادربردهای گیمینگ مشخص است، این مادربردها برای گیمرها طراحی شده اند و مناسب سیستم هایی هستند که پردازنده، کارت گرافیک و رم بالاتری دارند.

مادربرد ایسوس PRIME B660M-A WIFI D4