رزرو هتل ورنوس تهران تا 70% تخفیف فلای‌تودی | hotelvernus

رزرو هتل ورنوس تهران تا 70% تخفیف فلای‌تودی | hotelvernus

این واحدها به امکاناتی همچون تلویزیون، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجهز شده‌اند. با اقامت در هتل ورنوس تا بلوار کشاورزی، سینما عصر جدید، میدان ولیعصر، سینما استقلال، موزه فرش ایران، پارک دانشجو و ایستگاه قطار شهری فقط کمتر از ۱۰ دقیقه با خودرو فاصله خواهید داشت. هتل ورنوس مجهز به رستورانی با ظرفیت ۵۰ نفر بوده که با سرو انواع غذاهای ایرانی از مهمانان پذیرایی می‌کند. اینترنت پرسرعت نیز به صورت رایگان و نامحدود در فضای لابی و واحدهای اقامتی در دسترس مهمانان قرار گرفته است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به کافی شاپ، آسانسور، نمازخانه، چایخانه سنتی، صندوق امانات، خدمات باربری، خدمات خانه‌داری، خدمات بیدار باش و خدمات معلولین اشاره کرد. این هتل با گردآوری تیمی حرفه ای و آموزش دیده بهترین خدمات و امکانات خود را در اختیار مهمانان گرامی قرار داده و آرزومند اقامتی خوش برای آنها سایت هتل ورنوس می باشد.

  • این هتل چشم‌انداز زیبایی از دماوند بلندترین قله ایران داشته و فضای آن برای مهمانان بسیار دلنشین خواهد بود.
  • از دیگر خدمات و امکانات ارائه شده در این هتل می توان به  سالن آمفی تئاتر، سالن تشريفات، سالن همايش، سالن كنفرانس ،ويدئو كنفرانس و نیز امکانات تفریحی مانند سونا و جکوزی و سایر امکانات نظیر کافی نت،اتاق عقد وآرايشگاه مردانه اشاره کرد.
  • در نهایت، نوبت به تسویه حساب می‌رسد؛ پس از پرداخت هزینه، روند رزرو هتل ورنوس به پایان می‌رسد.
  • رزرو این اقامتگاه با تخفیف ویژه و پایین تر از قیمت اصلی هتل در سال 1402 از این سایت امکان پذیر است.

این هتل ۴ ستاره در سال ۱۳۹۹ ساخته شده است و دسترسی خوبی به بازار کامپیوتر، مراکز درمانی و موزه هنرهای معاصر دارد. همچنین متروی میدان ولیعصر در فاصله ۷۰۰ متری هتل واقع شده است. در بلوار کشاورز، هتل ورنوس تهران با موقعیت مکانی ایده‌آل، امکانات رفاهی متنوع، و تخفیفات جذاب، برای سفرهای تفریحی مورد توجه قرار می‌گیرد.

سوئیت دوتخته vip

تخفیفان پلفترمی گسترده در ارائه انواع پیشنهادها است که خدمات خود را در چندین شهر بزرگ ایران ارائه می‌دهد. با نصب سوپر اَپ تخفیفان می‌توانید از همه پیشنهادهای جذاب و جدید اطراف خود و فروشگاه‌های اینترنتی با خبر باشید. تخفیفان در روز ده‌ها تخفیف ویژه و جذاب برایتان دارد و شما می‌توانید از تخفیف های چهل تا صد درصدی استفاده کنید. رستوران سنتی هتل در طبقه منفی یک قرار دارد و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و سنتی سرو می‌کند. در کافی‌شاپ این مجموعه می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم میل کنید و از محیط آرام کافه لذت ببرید. در صورت داشتن هرگونه سؤال، پیشنهاد یا انتقاد، می‌توانید از طریق تماس با شماره تلفن هتل از خدمات مشاوره‌ای ما بهره‌مند شوید.

هتل هالی تهران

هتل مینا یکی از هتل‌های دو ستاره تهران بوده که در خیابان هفت تیر و مفتح جنوبی قرار گرفته است. این هتل در سال ۱۳۹۲ به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل مینا مجموعاً دارای ۷۵ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های دو تخته و سه تخته می‌شود. هر کدام از این واحدها به امکاناتی همچون تلویزیون، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجهز شده‌اند.

هزینه ‌اقامت در هتل ورنوس تهران چقدر است؟

در ایام مختلفی از سال، افراد زیادی به‌قصد اقامت چند روزه در شهر تهران، این هتل را رزرو می‌کنند. سوئیت در طبقات اول تا پنجم واقع شده است و یک تخت دبل کینگ و یک تخت سینگل استاندارد دارد. سوئیت یک خوابه مجهز به سالن نشیمن، تلویزیون، تلفن، تهویه مطبوع، صندوق امانات و کلید هوشمند کارتی است. از دیگر امکانات واحد می‌توان به مبلمان، یخچال یا مینی‌بار، حمام با لوازم بهداشتی، حمام و تراس اشاره کرد. رزرو هتل ورنوس تهران برای مسافرانی که علاقه مند به اقامت در هتل آرام هستند، انتخاب مناسبی است.