سبک سنتی ایرانی در دکوراسیون داخلی

در طراحی دکوراسیون کافی شاپ خود از وسایلی بسیار ساده استفاده کنید.;برای مثال تعدادی قهوه جوش دست دوم و کهنه تهیه نمایید;و آن ها را رنگ کنید،قهوه جوش های رنگ شده را می توانید به عنوان دکور استفاده نمایید و یا آنها را از سقف آویزان کنید این کار باعث میشود فضای جذابی را برای مشتریان خود ایجاد نمایید. به همین دلیل به صورت جزء به جزء به آنها پرداختیم تا عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت طراحی نما و دکوراسیون داخلی را نشان دهیم. دکوراسیون داخلی مغازه روی محبوبیت اون و ایجاد مشتریهای دائمی و همچنین فروش بالا، بسیار تاثیرگذاره.

به غیر از ابنیه مذهبی شهر ، مکان عمومی با کیفیت فضایی درخور که در اختیار عموم باشد ، وجود ندارد. یکی از مهمترین نکاتی که در رستوران و کافه ها باید مورد توجه قرار گیرد، موضوع بهداشت و قوانین مرتبط با آن است. مهمترین چیزی که در ساخت سرویس بهداشتی رستوران مورد توجه قرار میگیرد، موقعیت مکانی آن در پلان رستوران و کافی شاپ است. در واقع توجه به محیط رستوران و ارزش گذاشتن به مشتری برای فراهم کردن فضایی بهداشتی و چشم نواز ، دغدغه رستوران های شهر نبوده است . اگر امکان چنین کاری وجود داشته باشد گزینه خوبی برای طراحی فضای داخلی رستوران است البته در برخی فضاها امکان پیاده سازی چنین طرحی وجود ندارد و یا مدیریت رستوران علاقه ای به اجرای آن ندارد. یکی از نمادهای در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی، آشپزخانه های باز می باشد؛ که هدف از طراحی آن به شکل اوپن، این است که مشتری احساس صمیمیتی بیشتری داشته باشد. آشپزخانه ضربان قلب هر رستوران است. اصلی ترین بخش از رستوران فضای صرف غذا است. طراحی کافه رستوران، جایی که غذاهای جایی که غذا های کشور دیگر در آن سرو می شود، می تواند به رنگ نمادهای ملی ساخته شود.

حالا که به انتخاب نوع موسیقی میرسیم، این به استراتژی کلی رستوران نیز بستگی دارد. پل باسیل، طراح داخلی، به دلیل داشتن مبلمان منحصر به فرد در طراحی فضای رستورانش بسیار مشهور است. طراحی داخلی منحصر به فرد این قدرت را دارد که علاقهی مهمانان رستوران شما را به تجربهی دوبارهی رستورانتان بیشتر کند. با افزودن قفسهبندی منحصر به فرد، کمی نظم به فضای خود اضافه کنید. شاید با خودتون فکر کنید که چیزی به عنوان مثلاً دکوراسیون مغازه لبنیاتی اصلاً مگه وجود داره؟ وجود نور کافی در فضای رستوران، در رضایت و آرامش مشتریان بسیار تاثیرگذار است. این رستوران در هتل سوفیتل قرار دارد و در آن میتوانید لذت خوردن غذاهای خوشمزه و آرامش محیط را همزمان تجربه کنید. روشنایی تاکیدی : با این روش می توانید نقاطی را که در کافه اهمیت بیشتری دارند را روشن تر کرده و در الویت قرار دهید. بطور مثال یک نور گرم بر خلاف نور سرد، به فضا گرمی و صمیمیت میبخشد، حتی کارشناسان بر این عقیده اند که چراغ ها و نوع نور آنها، منجر به مکالمه صمیمانه و آرام یا برعکس میان مشتریان میشوند. اینها سوالاتی است که حین راه اندازی یک فست فود بیرون بر از خود پرسیده و دانستن جواب صحیح آنها، در بودجهبندی هزینههای راه اندازی و جذب مشتری در مراحل بعدی، اهمیت زیادی دارد.

در بازار راه اندازی رستوران رقابت زیادی موج میزند ولی شما با طراحی دکوراسیون متناسب و ایده آل همچنین استفاده از روش های نوین برای رستوران خود میتوانید در بین رقبای خود مانند ستاره ای بدرخشید. به دلیل مرغوبیت بالا و داشتن مقاومت خوب در برابر شرایط متنوع و مختلف جوی و همچنین نارسانایی کامل، مناسب ترین گزینه برای رنگ کردن نماهای بیرونی ساختمان است. برای تهیه تجیزات نیز ، اجناس دست دوم با کیفیت خریداری شد . در کنار بحث تبلیغات و بازاریابی و علاوه بر کیفیت غذای ارائه شده ، دکوراسیون و طراحی داخلی فضای فست فود شما نیز می تواند مهر محکمی بر سند موفقیت شما باشد. در صورتی که هرگونه سوال در مورد طراحی داخلی و مراحل کار ما دارید، به راحتی با ما تماس بگیرید و سوالاتتان را مطرحکنید؛ کارشناسان ما به تمامی سوالات شما صبورانه پاسخ خواهندگفت. در حالی که اگر به رستورانهای سنتی ایرانی سر بزنید، از این تجهیزات خبری نیست. علاوه بر تهیه لوازمی که در بالا گفته شد، یک سری نکات هستند که رعایت کردن آنها باعث زیباتر و کامل تر شدن دکوراسیون منزل شما با سبک سنتی ایرانی میشود. به هر حال، مشتریان شما بهترین تبلیغکنندگان شما هستند و با استفاده از ابزارهایی مانند اینستاگرام، توییتر و فیس بوک، آنها این قدرت را دارند که اخبار رستوران شما را به صدها یا هزاران دنبالکننده منتقل کنند.

مغازه موبایل فروشی باید با نورپردازی زیاد به یه جای بزرگ و دلباز تبدیل بشه، دکور این مغازه بهتره مدرن باشه. به طور کلی رنگ یکی از ویژگی های اصلی هر فضاست.رنگ ها به فضا روح و شخصیت می بخشند.رنگ های استفاده شده در سبک کلاسیک سفید،کرم،طلایی،خاکستری روشن،آجری،هلویی،سبز سدری،قهوه ای میباشد.رنگ های انتخابی در سبک مدرن نباید تیز و خالص باشند و تضاد رنگی زیاد در رنگ ها مناسب سبک کلاسیک نیست. سقف این رستوران جذاب به طور مجزا و خاصی بسیار چشم نواز است، عمدتا به دلیل تضاد ایجاد شده در مقایسه با مبلمان و دکوراسیون داخلی ساده کلی فضا.

از پیمانکاران محلی در چند عملیات محدود و نیز استفاده از مصالح بومی با قیمت پایین استفاده شد. درون این قاب سفید ، مصالح بومی چوب و آجر یکی در جلوی اجاق و دیگری در جلوی بخش پذیرایی رستوران لحاظ شده است . پوشش غالب مردان شهر سفید است.در طراحی رستوران ، نما از یک قاب سفید رنگ تشکیل شده است. بسیاری از کافی شاپ ها از دیوارهای آجری تشکیل می شوند. دکور مغازه آرایشگاه مردانه یا زنانه، از اون مواردی هست تاثیر بسیاری مثبتی روی جذب مشتری داره. چه لزومی داره مغازههای متفرقه و معمولی مثل اینا بخوان دکور خاصی داشته باشن؟ چوب در طبیعت در رنگ های مختلفی وجود دارد و یکی از متریال های با ارزش و گران قیمت به شمار می رود و آرامش و حس طبیعت و گرمای خاصی را به محیط انتقال می دهد.

اما اگر متأسفانه توان مالی کافی برای این کار را ندارید، حداقل میتوانید ایدههای طراحی داخلی رستوران را اجرا کنید که به فضای شما رونق بیشتری میبخشد، بدون این که هزینههایتان را اسراف کنید. راهنمایی هایی در زمینه ی اینکه چگونه میتوانید حس استقبال و آرامش را به مشتریان تحمیل کنید را در این مقاله برای شما. در این مقاله به نکته هایی درباره ی چگونگی طراحی دکوراسیون و فضای مناسب برای مشتریان می پردازیم . برای همین کل هزینه بازسازی ساختمان 6 میلیون تومان ( کمتر از هزار و نهصد دلار) شد. نهایتا عملیات بازسازی طی دو ماه و با هزینه 6 میلیون تومان تمام و رستوران در عید فطر بازگشایی شد . نهایتا یک محل متروکه در کنار شریان اصلی شهرشناسایی و اجاره شد. این فضا دارای شش بالکن به شکل گردباد است که باعث ایجاد یک فضای دینامیکی و پنج محل ناهار خوری خواهد شد.

طراحی داخلی هر مغازهای مثلا مغازه لباس فروشی (بوتیک) هرچه قدر گیراتر و جذابتر باشه، آدما بیشتر دوست دارن اونجا بمونن و وقت بیشتری رو برای بازدید از کالاها یا خدمات شما طراحی داخلی رستوران با چوب بذارن. اگه مغازه لوازم خانگی دکوراسیون خوبی داشته باشه، همه خانمهای خونه با دیدن اون تمایل دارن که خونه خودشونم اونطوری جذاب و زیبا باشه، پس از اون وسایل و محصولات تهیه میکنن. ولی باید گفت اتفاقاً از اونجایی که همه این فکر رو میکنن، پس داشتن یه دکور مناسب برای کار این مغازه میتونه اون رو نسبت به مغازههای دیگه توی حوزه فعالیت خودش خیلی متمایز و خاص جلوه بده.

برای طراحی دکوراسیون دیوارهای منازل، ساختمان ها و دفاتر کار، نیاز نیست حتما سطح دیوار تمام بخش های فضای مورد نظر، از آجر نسوز استفاده شود؛ اتفاقا زیبایی و طراوت دکوراسیون آجری زمانی بیشتر خود را نشان می دهد، که بخش های مشخصی از دیوار خانه با آجر پوشانده شود. شما در این طرح، مشخص می کنید که برای کار خود به چه مجوزهایی نیازمند می باشید. در بررسی اولیه در ایرانشهر ، متوجه شدم به غیر از رستوران هتل شهر ، رستورانی که فضایی مناسب برای مردم داشته باشد ، وجود ندارد. برای اینکه بتونیم بهترین رنگ برای دکور مغازه رو بشناسیم، بهتره که اطلاعاتی درباره روانشناسی رنگها به دست بیاریم. در واقع دکور کافیشاپ یا رستوران باعث میشه آدما بیان داخل و بخوان ساعتی رو اونجا سپری کنن. آمارها نشون داده که خیلی از آدما صرفا به خاطر دیزاین و مدل طراحی دکور یه فروشگاه لوازم التحریر، دست به خرید محصولاتی زدن که واقعا به اونها نیازی نداشتن!

نرده چوبی در انواع مختلفی تولید میشود که هر یک با توجه به طرح، مدل و شکل خاص خود برای مکان مشخصی طراحی شدهاند. همگردی های عزیز توجه داشته باشید که این باغ رستوران سنتی در کنار سرو انواع غذاهای اصیل ایرانی، برای شما چای و قلیان را نیز چاق خواهد کرد. کیفیت بالای نرده طرح چوب باعث شده تا از این متریال برای ساخت نردههای فضای بیرونی، انواع تراس و بالکن ساختمان استفاده شود. بخشی از نمای پیش از بازسازی ساختمان تعمدا ،در بالای آن خودنمایی می کند . پوسیدگی، موریانه زدگی و قیمت بسیار بالای آن چند نمونه از این معایب هستند.