چگونه یک رقابت برنامه نویسی می تواند منجر به حرفه ای در فناوری شود

ما با یکی از دانش‌آموزان سابق، درو نیلند، که اشتیاق خود را برای حل مسئله دنبال می‌کرد و اکنون مهندس نرم‌افزار در HPE است، صحبت کردیم تا به ما بگوید که چگونه مسابقاتی مانند CodeWars می‌توانند جرقه‌ای برای یک شغل ایجاد کنند.

من در مورد CodeWars زمانی که دانشجوی سال اول دبیرستان بودم از معلم علوم کامپیوترم یاد گرفتم. از برنامه‌نویسی که انجام می‌دادم لذت می‌بردم، اما در مورد هر نوع مسابقه رسمی چیزی نمی‌دانستم. من به مدت سه سال – 2009، 2011 و 2012 – شرکت کردم.

فکر می کنید دسترسی به برنامه هایی از این دست چگونه اهداف شغلی شما را شکل می دهد؟ آیا قبل از دسترسی به کدنویسی می‌دانستید می‌خواهید چه کاری باشید؟

دانش‌آموزان تشویق می‌شوند تا محدودیت‌های حل مسئله‌شان را بالا ببرند، در حالی که HPE استعدادهای فنی خود را داوطلب می‌کند تا به این دانش‌آموزان کمک کند تا از این چالش عبور کنند و شغل خود را در فناوری کشف کنند.

به مدت 26 سال، HPE میزبان CodeWars، مسابقه برنامه نویسی کامپیوتری درجه یک برای دانش آموزان دبیرستانی بوده است. این رویداد از تیم هایی از دانش آموزان 13 تا 18 ساله دعوت می کند که توسط معلمان و مدارس حمایت می شوند تا برای حل مشکلات کدنویسی با یکدیگر رقابت کنند.

قبل از اینکه به کدنویسی دسترسی پیدا کنم اصلاً نمی دانستم چه کاری می خواهم انجام دهم. باید اذعان داشت که من در دوران راهنمایی بودم که اولین برس را با آن زدم. بعد از حدود دو یا سه سال شرکت در مسابقاتی مانند CodeWars، یک شنبه با کامپیوترم نشستم تا روی مسائل تمرینی کار کنم. مشکلات باعث شد که بخواهم یک بازی را کدنویسی کنم و قبل از اینکه بدانم، ناهار و شام را از دست داده بودم، زیرا در کاری که انجام می‌دادم بسیار غرق بودم.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/blog-post/2023/03/how-a-coding-competition-can-lead-to-a-career-in-tech.html

چگونه با CodeWars آشنا شدید؟ چند سال شرکت کردی؟