خرید مادربرد فروش بهترین انواع مادربورد + لیست قیمت بروز | hp-mag

البته این نامی است که اینتل برای سوکت نگهدارنده‌های خود بکار می‌برد. LGA مخفف Land Grid Array است که نوع متداولی از فناوری بسته‌بندی برای پردازنده‌ها و دیگر مدارهای مجتمع مجله خبری محصولات اچ پی است. همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید سیستم‌های LGA تعداد زیادی پین کوچک روی مادربرد دارند. این پین‌ها وظیفه‌ی تأمین برق و ارتباط با پردازنده را به عهده دارند.

  • فروشگاه اینترنتی کالاوما، با تجربه‌‌ای چندین ساله در بازارهای دیجیتال و کالاهای تکنولوژی، همواره سعی دارد تا خریدی مطمئن با قیمت مناسب برای همراهان عزیز خود فراهم نماید.
  • تراشه‌های کوچک دیگری نیز وجود دارند که سوئیچ PCI Express هستند و به CPU و Southbridge کمک می‌کنند تا ۱۶ کانکتور PCIe را مدیریت کنند و در صورت نیاز به توزیع خطوط در دستگاه‌های بیشتر کمک می‌کنند.
  • همچنین میتوانید برای پیکربندی و انجام تنظیمات سیستمها وسرویسهای شبکه های کامپیوتریخود علاوه بر آموزش های موجود در قسمتهای مختلف سایت ازخدمات کامپیوتریوخدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتریکه توسطگروه استاد شبکهارایه میشود استفاده کنید.
  • فضای فیزیکی موجود در مادربرد برای نصب حافظۀ رم است که تعداد آن در مادربردهای جدید سری دسکتاپ 2 یا 4 عدد است.
  • استفاده از مطالب سایت فالنیک (ایران اچ پی) فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • پورت audio برای هدفون و اسپیکر، پورت PS/2 برای کیبورد و موس و پورت LAN، برای شبکه و مودم، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای اطلاع از جدیدترین قیمت ورک استیشن ، قیمت لپ تاپ و قیمت کامپیوتر می‌توانید روی لینک‌ها کلیک کنید. حافظه‌ی فلش مادربرد مورد بررسی تراشه‌ی Winbond است که ۸ مگابایت اندازه دارد. این نوع از حافظه‌های فلش به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از قدرت بسیار کمی استفاده می‌کنند و می‌توانند برای چندین دهه داده‌ها را در خود حفظ می‌کنند. هنگام روشن کردن کامیپوتر محتویات حافظه فلش به‌طورمستقیم در حافظه‌ی نهان پردازنده مرکزی یا حافظه‌ی سیستم کپی می‌شود و سپس با بالاترین کارایی از آنجا اجرای می‌شوند. تراشه‌ی دیگری که در این مادربرد به‌صورت جداگانه افزوده شده است، تراشه‌ی صدا است.

http://akhbarfootball.ir

پاورسوئیچ نرم‌افزاری است و درواقع مادربرد را روشن یا خاموش نمی‌کند بلکه مدارهای روی برد، سوئیچ ولتاژ را با دو پین کنترل می‌کنند و هنگامی که آن‌ها به هم وصل شوند (اتصال کوتاه)، بسته به وضعیت فعلی آن، مادربرد را خاموش یا روشن می‌کند. همین قضیه در مورد ریست‌سوئیچ نیز صدق می‌کند؛ مگر اینکه مادربرد همیشه خاموش شود و بعد بلافاصله دوباره روشن شود. اگر به‌طور دقیق بخواهیم به آن اشاره کنیم، ریست سوئیچ، کانکتورهای LED و بلندگوها ضروروی نیستند. اطلاعات زیادی در فضای وب در مورد نحوه‌ی عملکرد آن‌ها وجود دارد؛ اما توضیح کوتاهی درباره آن‌ها به خوانندگان زومیتی ارائه می‌دهیم.

مادربوردها در کامپیوتر چه وظیفه ای دارند؟

از ویژگی های این مادربرد می توان به این نکته اشاره نمود که چهار اسلات رم روی آن به کار رفته است که این امکان را فراهم می آورد تا 64 گیگابایت رم DDR4 را روی آن ها نصب کنید. برند ایسوس در زمینه تولید قطعات مختلف کامپیوتری فعالیت دارد و به خصوص در زمینه تولید مادربرد، بسیار قوی عمل کرده است و همیشه مادربردهای این برند جزو پرفروش ترین و بهترین مادربردها دیده شده است. یکی از محبوب ترین مادربردهای این برند، مادربرد PRIME H310-PLUS است که بسیار بهینه می باشد و هزینه مناسبی نیز دارد. به طور کلی می توان گفت که با توجه به کارایی، مادربردهای ایسوس انتخاب های مناسب تر و با قیمت های اقتصادی تری را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

تولد آوا دختر فاطمه گودرزی در حیاط نقلی خانه مادر هنرمند و معروفش !!

در ادامه این مقاله به بررسی انواع سوکت های مادربورد به جهت راهنمای خرید مادربرد می پردازیم، با گلکسی پیکسل همراه باشید. شرکت دوم مطرح در زمینه تولید این محصول شرکتی با نام گیگابایت است که تخصص آن بر روی قطعات سخت‌افزاری رایانه ها است. این شرکت با ارائه مدل H110M-S2PH LGA 1151 Motherboard و H310M S2H LGA 1151 Motherboard دو مدل پرفروش مادربرد گیگابایتسخت‌افزاری هستند و به راستی که عمر این مدل از مادربردهای این شرکت بالا است. قسمت‌های پورت USB را حتما تاکنون بر روی سیستم های مختلف دیده اید. این ورودی ها اجزای خارجی سیستم را مانند موس، کیبورد کامپیوترو…