طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی خوشمزه و رژیمی فرانسوی، ایتالیایی و هندی | پت شاپ لند

طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی خوشمزه و رژیمی فرانسوی، ایتالیایی و هندی | پت شاپ لند

کیک شربتی یا شیرینی شربتی یکی از پرطرفدارترین و دلپذیرترین کیک‌ها … دسر تیرامیسو یک دسر بسیار خوشمزه ایتالیایی است که در سراسر جهان طر … افزودن سبزیجات معطری مثل آویشن به این سوپ کاملا اختیاری است و می توانید مطابق ذائقه خود از آن استفاده کنید. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت توسعه تجارت الکترونیک کوروش است. کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله قرمز و لینک مستقیم بلا مانع است. بعد از نیم ساعت با گوشت کوب برقی یا میکسر سوپ رو میکس می کنیم.

طرز تهیه ی سوپ گوجه فرنگی ایتالیایی

در اکالا بلاگ با طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی همراه ما باشید. برای تهیه سوپ گوجه فرنگی مجلسی ابتدا گوجه فرنگی های را می شوییم، سپس از وسط نصف می کنیم و درون سینی فر می چینیم. در ادامه سیرها را پس از پوست گرفتن، خرد می کنیم و در میان گوجه فرنگی ها قرار می دهیم. در این مرحله آب جوش را به مواد اضافه کرده و سپس گوجه فرنگی و رب را به آن اضافه نمایید و بگذارید به مدت ۲۰ دقیقه بجوشد. سپس آب سبزیجات را اضافه نمایید و نمک و فلفل را به عنوان چاشنی اضافه کنید.

کاسرول چیست؟ | طرز تهیه کاسرول (کسرول) گل کلم رژیمی خوشمزه بدون گوشت

حالا دو حبه سیر را له کنید و به سایر مواد اضافه کنید و باز هم تفت دهید. کمی که بوی سیر بلند شد، دو لیوان آب جوش را به مواد داخل قابلمه اضافه کنید.شعله گاز را زیاد کنید تا مواد جوش بیایند و سپس شعله را کم کنید تا روی شعله ملایم گاز مواد بپزند. برای این‌که طعم سوپ قوی‌تر شود بهتر است گوجه فرنگی‌ها را کبابی کنید و پوست‌شان را بگیرید. کباب کردن گوجه فرنگی یک نکته مهم خوشمزه و قوی شدن طعم سوپ گوجه فرنگی و شیر و خامه ادرس پت شاپ در شهر قدس است.

“>۱ قوطی سوپ گوجه فرنگی را به مخلوط برگ های پونه کوهی خشک، له شده اضافه کنید. سوپ گوجه به‌تنهایی خواص زیادی دارد؛ اما اگر از مرغ در تهیه آن استفاده کنید، خاصیت آن را چندین برابر می‌کنید. برای انجام این کار باید مرغ را به تکه‎‌های مربعی تقسیم کنید. سپس در یک تابه به میزان کافی روغن بریزید و پیاز‌هایی را که از قبل خرد کرده‌اید را تفت دهید تا سرخ شود. اما دقت داشته باشید که تفت دادن فقط در حدود ۲ تا ۳ دقیقه باشد که کره نسوزد.

  • از معروف ترین سوپ گوجه ها، سوپ گوجه فرنگی ترکیه ای است که طرفدار زیادی هم دارد.
  • در آخر هم ریحان را به سوپ اضافه کنید و در مخلوط کن ریخته و به خوبی مخلوط کنید تا نرم و یک دست شود.
  • برای درست کردن سوپ گوجه فرنگی با شیر و خامه ابتدا پیاز را نگینی خرد کنید و با مقداری کره تفت دهید تا سبک شود.
  • نانها را با کفگیر برگردانید تا بخش دیگر آن هم پخته و طلایی شود.
  • حالا دو حبه سیر را له کنید و به سایر مواد اضافه کنید و باز هم تفت دهید.
  • حتما توجه داشته باشید به همین شکل این کار را انجام دهید تا آرد به خوبی در آب حل شود و در زمان اضافه کردن به سوپ گلوله گلوله نشود.