کارگران انتخابات غرق در درخواست های ثبت نام هستند. ربات‌های چت هوش مصنوعی می‌توانند آن را بدتر کنند

کارگران انتخابات غرق در درخواست های ثبت نام هستند.  ربات‌های چت هوش مصنوعی می‌توانند آن را بدتر کنند

بسیاری از منکران انتخابات ایالات متحده در سه سال گذشته به منظور افشای موارد احتمالی تقلب، مقامات انتخابات محلی را با کاغذبازی و هزاران درخواست قانون آزادی اطلاعات تشکیل داده اند. او گفت: «من از مقامات انتخاباتی به من می‌گفتند که در اداره‌ای که یک یا دو کارگر وجود دارد، به معنای واقعی کلمه هر روز از ساعت 9 تا 5 درخواست‌های ثبت عمومی را برآورده می‌کنند و سپس ساعت 5 می‌شود و به وظایف عادی انتخاباتی خود می‌روند. تامی پاتریک، مدیر عامل انجمن ملی مقامات انتخاباتی می گوید. “و این غیرقابل دفاع است.”

در ایالت واشنگتن، مقامات انتخاباتی پس از انتخابات ریاست جمهوری 2020 درخواست های FOIA زیادی در مورد پایگاه داده ثبت نام رای دهندگان این ایالت دریافت کردند که قانونگذار مجبور شد قانون را تغییر دهد و این درخواست ها را به دفتر وزیر امور خارجه تغییر دهد تا بار کارمندان انتخابات محلی را کاهش دهد.

پتی کدرر، سناتور ایالتی دموکرات، که از این قانون حمایت می‌کرد، می‌گوید: «حساب‌رسان شهرستان ما وارد شدند و شهادت دادند که پاسخگویی به درخواست‌های سوابق عمومی چقدر طول می‌کشد. پردازش این درخواست ها می تواند هزینه زیادی داشته باشد. و برخی از این شهرستان های کوچکتر نیروی انسانی لازم برای رسیدگی به آنها را ندارند. شما به راحتی می توانید برخی از شهرستان های کوچکتر ما را تحت تأثیر قرار دهید.

اکنون، کارشناسان و تحلیلگران نگران هستند که با هوش مصنوعی مولد، انکارکنندگان انتخابات می توانند درخواست های FOIA را با سرعت بیشتری تولید کنند و کارمندان انتخاباتی را که از نظر قانونی موظف به پاسخگویی به آنها در کاغذبازی هستند غرق کنند و روند انتخابات را تضعیف کنند. در یک سال حساس انتخاباتی، زمانی که کارگران انتخاباتی با تهدیدهای فزاینده ای مواجه هستند و سیستم ها بیش از هر زمان دیگری تحت فشار قرار گرفته اند، کارشناسانی که با WIRED صحبت کردند نگرانی های مشترکی را در مورد اینکه دولت ها برای دفاع در برابر منکران انتخابات آمادگی ندارند و شرکت های هوش مصنوعی مولد فاقد حفاظ های لازم برای جلوگیری از سیستم هایشان هستند، ابراز داشتند. از سوء استفاده توسط افرادی که به دنبال کاهش سرعت کارمندان انتخابات هستند.

ربات‌های چت مانند ChatGPT OpenAI و Copilot مایکروسافت می‌توانند به راحتی درخواست‌های FOIA را ایجاد کنند، حتی در حد ارجاع به قوانین سطح ایالت. زیو ساندرسون، مدیر مرکز رسانه‌های اجتماعی و سیاست دانشگاه نیویورک، می‌گوید که این امر می‌تواند آسان‌تر از همیشه مردم را برای پر کردن درخواست‌ها از مقامات انتخابات محلی و اطمینان از برگزاری خوب و روان انتخابات برای آنها سخت‌تر کند.

ساندرسون می‌گوید: «ما می‌دانیم که درخواست‌های FOIA قبلاً با سوء نیت در زمینه‌های مختلف، نه فقط در انتخابات، استفاده شده است، و (مدل‌های زبان بزرگ) واقعاً در انجام کارهایی مانند نوشتن FOIA خوب هستند. “گاهی اوقات، به نظر می رسد که هدف خود درخواست های سوابق این بوده است که برای پاسخگویی به آنها نیاز به کار است. اگر کسی برای پاسخ به درخواست سوابق کار می کند، برای انجام کارهای دیگری مانند برگزاری انتخابات کار نمی کند.

WIRED توانست به راحتی درخواست های FOIA را برای تعدادی از ایالت های میدان نبرد ایجاد کند، به ویژه درخواست اطلاعات در مورد تقلب در رأی دهندگان با استفاده از LLAMA 2 Meta، ChatGPT OpenAI و Copilot مایکروسافت. در FOIA ایجاد شده توسط Copilot، متن ایجاد شده درباره تقلب در رأی‌دهندگان در طول انتخابات 2020 سؤال می‌کند، حتی اگر WIRED فقط یک درخواست عمومی ارائه کرد و چیزی مربوط به سال 2020 را درخواست نکرد. متن همچنین شامل ایمیل و آدرس‌های پستی خاص به که درخواست های FOIA می تواند ارسال شود.

منبع: https://www.wired.com/story/ai-chatbots-foia-requests-election-workers/