هیولت پاکارد اینترپرایز 5G خصوصی را دو برابر می کند و با خرید آتونت رهبری در اتصال بی سیم را گسترش می دهد.

Private 5G قابلیت‌های جدیدی را به شرکت‌ها ارائه می‌دهد که فوق‌العاده ایمن، آسان برای استقرار و مدیریت، آماده برای کاربردهای بسیار تخصصی مانند روباتیک و اینترنت اشیاء صنعتی، شبکه‌های داده و خطوط لوله، و تسهیل سیستم‌های امنیتی هستند. خرید Athonet سبد لبه‌های متصل آروبا را تقویت می‌کند و توانایی منحصر به فرد و بسیار مورد نیاز برای ارائه شبکه‌های Wi-Fi و خصوصی 5G کاملاً یکپارچه را فراهم می‌کند. ادغام با Aruba Central، مدیران شبکه را قادر می سازد تا Wi-Fi و 5G خصوصی را از طریق یک شیشه واحد مدیریت کنند و قدرت بینش های مبتنی بر هوش مصنوعی، اتوماسیون گردش کار و امنیت قوی را به کار گیرند.

HPE GreenLake، پلتفرم لبه به ابر HPE، پیشنهادات 5G خصوصی آتونت را ارائه می‌کند که تمام هزینه‌های Wi-Fi و 5G خصوصی را در یک اشتراک ماهانه بدون هیچ هزینه سرمایه‌ای ترکیب می‌کند. گزینه‌های مصرف انعطاف‌پذیر، از جمله شبکه‌سازی HPE به‌عنوان یک سرویس، به این معناست که شبکه‌های خصوصی 5G می‌توانند با کاهش ریسک، سرمایه‌گذاری اولیه کمی و مقیاس‌بندی بر اساس تقاضا به کار گرفته شوند.

ادغام و در دسترس بودن نمونه کارها HPE

Gianluca Verin، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران Athonet گفت: «Athonet برای ارائه راه‌حل‌های خصوصی 4G و 5G به مشتریان تأسیس شد که قابلیت اطمینان و عملکرد در سطح اپراتور را مطابق با نیازهای ارتباطی فزاینده و چالش‌برانگیز آن‌ها ارائه می‌کنند. ما از پیوستن به HPE و ترکیب تیم‌های بسیار ماهر خود هیجان‌زده هستیم، زیرا پیشنهادات ارائه‌دهنده خدمات مشترک خود را برای بازار خصوصی 5G در حال رشد سریع گسترش می‌دهیم و بر اساس استراتژی HPE به عنوان ارائه‌دهنده راه‌حل‌های لبه به ابر پیشرو هستیم.»

HPE راه‌حل‌های آتونت را با دارایی‌های نرم‌افزار مخابراتی موجود خود ادغام می‌کند و قصد دارد مدتی پس از پایان معامله، آنها را در دسترس مشتریان قرار دهد. HPE همچنین راه حل ها را با مجموعه شبکه های آروبا در آینده نزدیک ادغام خواهد کرد. انتظار می رود این معامله در ابتدای سه ماهه سوم سال مالی 2023 HPE بسته شود، مشروط به تاییدیه های نظارتی و سایر شرایط بسته شدن مرسوم.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/press-release/2023/02/hewlett-packard-enterprise-doubles-down-on-private-5g-extends-leadership-in-wireless-connectivity-with-acquisition-of-athonet.html