پاسخ: مشکل عملکرد DL380 Gen 10

@aziz_kheri

ممکن است چندین دلیل بالقوه برای این وجود داشته باشد، مانند:

  1. مسائل مربوط به سازگاری: ممکن است سخت افزار یا نرم افزار سرور جدید با ماژول های SAP یا سایر اجزای محیط مشتری سازگاری کامل نداشته باشد. ممکن است بخواهید بررسی کنید که آیا مشکلات سازگاری شناخته شده ای بین اجزای سخت افزار و نرم افزار وجود دارد یا خیر.

  2. مشکلات پیکربندی: سرور جدید ممکن است برای حجم کاری خاص مشتری پیکربندی نشده باشد. ممکن است بخواهید تنظیمات پیکربندی سرور را بررسی کنید و مطمئن شوید که آنها به درستی برای بار کاری SAP مشتری تنظیم شده اند.

  3. مشکلات شبکه: اتصال ضعیف شبکه یا تأخیر نیز می تواند باعث مشکلات عملکرد شود. ممکن است بخواهید بررسی کنید که آیا هر گونه تنگنای شبکه یا مشکلات تاخیر بین سرور و سایر اجزا در محیط مشتری وجود دارد یا خیر.

  4. مسائل مربوط به برنامه: ممکن است مشکلات خاص برنامه در ماژول های SAP وجود داشته باشد که باعث مشکلات عملکرد شود. ممکن است بخواهید گزارش های برنامه را بررسی کنید تا هر گونه خطا یا مشکل خاصی را در ماژول های SAP شناسایی کنید.

توصیه می شود برای کمک به تشخیص و حل مشکل، با مشتری خود کار کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد مشکلات عملکرد، مانند پیام های خطای خاص یا معیارهای عملکرد جمع آوری کنید.

امیدوارم این کمک کند!




منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/dl380-gen-10-performance-issue/m-p/7185391#M181091