دستگاه های جدید اضافه شده به OneView هرگز ثبت نام پشتیبانی از راه دور را کامل نمی کنند

ما دو سرور ProLiant جدید را در روز جمعه به OneView خود اضافه کردیم و هیچ‌کدام نمی‌توانند ثبت نام پشتیبانی از راه دور را تکمیل کنند. آنها یک اخطار زرد دارند که می گوید:

ثبت این دستگاه با HPE در حال انجام است. پشتیبانی از راه دور برای این دستگاه با تکمیل ثبت نام کاملاً عملیاتی می شود.

اما هرگز از بین نمی رود و ما هرگز هیچ داده گارانتی برای سرورهای اضافه شده به OneView دریافت نمی کنیم. من اجازه دادم حدود 12 ساعت بماند و همچنین سعی کردم چک باکس پشتیبانی از راه دور را غیرفعال و فعال کنم. همه سرورهای دیگر که قبلاً در OneView هستند به کار خود ادامه می‌دهند و به‌روزرسانی‌هایی را برای جمع‌آوری داده‌های پشتیبانی از راه دور دریافت کرده‌اند. “اتصال پشتیبانی از راه دور دستگاه را بررسی کنید: blahblah.blah“رویداد یک نشانگر موفقیت سبز را نشان می دهد. بنابراین فکر نمی کنم پروکسی یا فایروال مرتبط باشد.

من آن شماره های سریال دستگاه را قبل از اضافه کردن آنها به OneView به صورت دستی به سایت پشتیبانی خود اضافه کردم. آیا این باعث ایجاد مشکل/تعارض می شود؟

با تشکر

NK




منبع: https://community.hpe.com/t5/hpe-oneview/new-devices-added-to-oneview-never-complete-remote-support/m-p/7181345#M7850