هک و جاسوسی واتساپ با Hackingtor

 

در نهایت شما می توانید به داده های نظارت شده واتساپ شخص دیگر دسترسی داشته باشید. یک ابزار جدید، شهودی‌تر و آسان‌تر در سیستم ما پیاده‌سازی شده است. شما می‌توانید مستقیماً از مرورگر خود جاسوسی کنید و می‌توانید مکالمات (داده‌ها) را هر 78 ساعت به روز کنید تا بتوانید به با حرکات قربانی خود قرار ملاقات بگذارید.

از آنجایی که بسیاری علاقه مند به دسترسی به چت های یک شخص خاص هستند، گوگل هزاران و هزاران جستجو با عنوان “چگونه در واتس اپ جاسوسی کنیم” دریافت کرده است. بسیاری دوست دارند این کار را برای جاسوسی از کسی که شریک زندگی آنها با آنها صحبت می کند، شوخی با دوستان خود، کشف یک راز و غیره انجام دهند. خلاصه به دلایلی که گفتن خیلی مهم نیست. اما، بدون پرداختن به جزئیات، حقیقت این است که امکان جاسوسی در واتساپ عمیقاً برای تعداد زیادی از مردم جذابیت دارد.

به هر دلیلی، شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چگونه می توان واتس اپ را هک کرد. علیرغم اینکه این اپلیکیشن معروف سیستم امنیتی نسبتاً قوی ای دارد، روش هایی وجود دارد که به وسیله آنها می توان به حساب های دیگر کاربران متصل شد و از تمامی مکالمات آنها جاسوسی کرد و یا حتی فایل هایی را که با افراد دیگر به اشتراک گذاشته است را مشاهده کرد. . بدون شک ما سعی می کنیم شبیه سازهای جدیدی مانند WhatsApp Web و WhatsApp iPhone را پیاده سازی کنیم.

اما فقط در مورد آن است، برای حفظ سابقه فعالیت شما، آنها بر اساس داده هایی هستند که از خود برنامه قابل مشاهده است، مانند اینکه آیا یک پیام خوانده شده است یا زمان آخرین اتصال، اما آنها نمی توانند به مکالمات دسترسی داشته باشند. یا به فایل ها برای یافتن این برنامه ها کافی است در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید «هک فیسبوک», نتایج جستجوی زیادی ظاهر می شود که واقعاً شما را به یک صفحه وب با ظاهری مشابه Google Play می برد، داشتن ظاهری مشابه باعث ایجاد اطمینان می شود و کاربر بدون نگرانی اقدام به نصب می کند، علاوه بر این به مجوزهای درخواست شده توسط Google Play توجهی نمی کند. برنامه این نیازی که برخی افراد برای جاسوسی از مکالمات واتس اپ دارند توسط مجرمان سایبری برای توسعه برنامه های مخرب استفاده شده است. آنها می دانند که کاربری که به دنبال نحوه جاسوسی در واتس اپ است چنان تمایلی به دریافت آن دارد که عملاً هر چیزی را که به او بگویند نصب می کند. این برنامه که برای اندروید، آیفون، ویندوز فون و بلک بری کار می کند، به شما این امکان را می دهد که از طریق رایانه به طور کاملا غیرقابل شناسایی از تلفن همراه جاسوسی کنید.

در صورتی که کاربر واتس‌اپی که می‌خواهید هک کنید از کشور دیگری غیر از کشور شما باشد، فقط باید کشور را در منوی کشویی بالا، بالای دکمه سبز رنگ جستجو کنید. به عنوان مثال، برای مکزیک، پیشوند 52+، برای کلمبیا، پیشوند + پنجاه و هفت، برای اسپانیا، پیشوند 54+، برای ایالات متحده آمریکا، پیشوند 1+ یا برای است. پرو، پیشوند + پنجاه و یک است. پس از انجام این کار، می توانید با اتصال به حساب mSpy خود از هر مرورگر اینترنتی، تمام مکالمات WhatsApp را بخوانید.

این ابزار یک عملیات غیرانتفاعی را ارائه می دهد که در آن امنیت داده های ما در این شبکه اجتماعی زیر سوال می رود. ما رویه‌ای را ایجاد کرده‌ایم که در آن کاربران می‌توانند حساب‌های واتس‌اپ را به‌صورت آنلاین از رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود هک کنند. با ابزار هک واتساپ، می توانید در صورت داشتن شماره حساب، از تاریخچه هر حسابی جاسوسی کنید! دیگر نیازی به برنامه دزدان دریایی واتساپ یا هکر ندارید تا بتوانید تاریخچه پیام ها، تصاویر و دانلودهای کاربران دیگر را ببینید.

خسته نباشید، می توانید بدون مشکل به واتس اپ دسترسی پیدا کنید و بررسی کنید که با چه کسانی چت می کنند. با نرم افزار مناسب امکان دسترسی به مکالمات و مشاهده تمامی چت ها و همچنین فایل های پیوست شده وجود دارد.

شماره (پیش شماره + شماره تلفن) و تعداد عناصر اضافی برای هر نوع داده ذکر شده در بالا نمایش داده می شود. به عنوان مثال تعداد چت های استخراج شده یا تعداد عکس های دانلود شده نمایش داده می شود تا کاربری که شماره را هک کرده است بداند پس از هک چه چیزی به دست آمده است. استفاده از mSpy بسیار آسان است، فقط باید برنامه را دانلود کرده و بر روی تلفن همراه شخصی که می خواهید واتس اپ او را هک کنید نصب کنید. با انجام این کار، به یک کنترل پنل آنلاین دسترسی خواهید داشت که می توانید از هر رایانه شخصی، قرص یا گوشی هوشمندی با آن مشورت کنید. این یکی دیگر از خدمات هک فیس بوک و واتساپ است که در اینترنت ارائه می شود که رابط کاربری آن بسیار زیبا است، با این حال سیستم آن چیزهای زیادی را باقی می گذارد، زیرا پس از وارد کردن تمام داده های مورد نیاز آنها برای “هک” موبایل مورد نظر، از شما می خواهند که جزئیات کارت اعتباری را وارد کنید، که کاملاً غیر ضروری است زیرا یک سرویس “رایگان” است.

واتس اپ را با شماره قربانی دوباره روی گوشی خود نصب کنید. برای دریافت کد فعال سازی، داشتن تلفن همراه شخصی که می خواهید از او جاسوسی کنید بسیار مهم است. در این مرحله لازم است بدانید که Mac Spoofing چت های WhatsApp را از طریق Media Access Control کنترل می کند. این یک کد امنیتی متفاوت برای هر دستگاه است.

تمام راه‌های هک واتس‌اپ که در بالا ذکر شد کار می‌کند، تنها نقطه ضعف این است که اکثر ما باید به دستگاه قربانی که می‌خواهیم هک کنیم دسترسی داشته باشیم، بنابراین اگر تلفن همراه او را در دسترس نداشته باشیم، این امکان وجود دارد. هیچ کار مفیدی انجام دهید، به همین دلیل، ابزار آنلاینی که به شما ارائه می کنیم، بدون شک بهترین گزینه است، زیرا لازم نیست فردی را که می خواهیم هک کنیم در نزدیکی خود داشته باشیم، زیرا همه چیز کاملاً از راه دور کار می کند. Sniffer برنامه ای است که به ما کمک می کند تا از هر مکالمه واتس اپ جاسوسی کنیم زیرا به عنوان یک کی لاگر عمل می کند، نه تنها پس از آلوده کردن قربانی خود که می خواهیم او را هک کنیم، این گزینه را خواهیم داشت تا مکالمات آنها را بخواند، بلکه همچنین می توانیم برای دیدن تصاویر، فایل های ارسالی یا دریافتی آنها و حتی تهیه نسخه پشتیبان، علاوه بر بازیابی پیام هایی که توسط شخص هک شده حذف شده اند، برای دستیابی به آن باید فایل را با فرمت apk در این آدرس نصب کنیم (اکنون دانلود کنید. ). در این ارتباط – این کارشناس توضیح می دهد – قربانی از تلاش ادعایی برای دسترسی به حساب کاربری خود از یک دستگاه تلفن همراه دیگر مطلع می شود و سپس از او می خواهد که کد تأیید را وارد یا ارسال کند.

برای برجسته کردن، ذکر می کنیم که ابزار ما نیز تمدید شده است، سرورها، اسکریپت ها و هر چیز دیگری که امکان جاسوسی از مکالمات یک حساب شخص ثالث WhatsApp را فراهم می کند. در ابتدا برای شما نوشتیم، نقص اصلی نسخه های پشتیبان است که به صورت دوره ای در واتس اپ ایجاد می شود، در آنها تمام اطلاعات یک حساب WhatsApp به صورت رمزگذاری شده ذخیره می شود، از تصاویر، مکالمات، فایل های صوتی گرفته تا تاریخچه تماس. . این یک پدیده جدید نیست – هر برنامه بزرگ با داده های زیاد یک هدف جذاب برای لباس های هکر است. این هکرهای واتس‌اپ اغلب به سرورهایی نفوذ می‌کنند که صاحب هر یک از پیام‌ها، تصاویر و ویدیوهای واتس‌اپ هستند که بین کاربران ارسال می‌شود. آنها فکر نمی کنند که داده ها را ذخیره می کنند؟

برخی از این برنامه ها حتی در گوگل پلی برای دانلود در دسترس شما هستند. اگرچه جاسوسی از ارتباطات واتس اپ دیگران غیرقانونی است، اما انجام آن با فرزندانمان مشکلی ندارد، زیرا تضمین ایمنی آنها در حیطه مسئولیت والدین است. برای این کار، برنامه‌ها یا برنامه‌های ردیابی به‌ویژه برای این منظور توسعه یافته‌اند. اولین هشداری که باید در نظر داشته باشید این است که باید واضح باشد که جاسوسی در واتس اپ شخص دیگری کاملاً غیرقانونی است، زیرا شما به اطلاعات و مکالماتی در حوزه خصوصی دسترسی دارید که بسته به کشوری که این جرم در آن انجام شده است با انواع تحریم ها مرتبط است. . این ابتدایی ترین روش است.

موارد فوق از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجایی که هک کردن هر نوع اطلاعاتی در بسیاری از نقاط جهان غیرقانونی است، اما با کمک نرم افزار جاسوسی واتس اپ ما، هیچ کس نمی داند که شما چه می کنید. اگر می خواهید پیام های واتس اپ شریک زندگی، فرزندان، کارمندان و دیگران خود را جاسوسی کنید، برای هک کردن به چیزی بیشتر از شماره تلفن نیاز ندارید. در صورت اخاذی، تهدید یا آزار و اذیت از طریق واتس اپ، می توانید متوجه شوید که چه کسی شما را آزار می دهد و چرا این کار را انجام می دهد.

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، امکان هک کردن حساب واتس اپ شخص دیگری برای شما وجود ندارد، اما می توانید پیام های آنها را ببینید و حتی چندین نفر را به صورت ثانویه وانمود کنید که آن شخص هستند، برای این کار می توانید واتس اپ را به روش های زیر هک کنید. استفاده از برنامه هایی که وعده هک واتس اپ را با یک دکمه می دهند می تواند به شما آسیب برساند زیرا اکثر آنها جعلی هستند یا داده های شما را سرقت می کنند.

مدیریت واتس‌اپ شخصی که می‌خواهیم هک کنیم، حتی با وجود این برنامه‌های متعددی وجود دارد که پس از دانلود آن‌ها در دستگاه ما به ما کمک می‌کنند تا از حساب واتس‌اپ مورد نظر خود جاسوسی کنیم. برای شروع این روش، ما همچنین باید به دستگاه تلفن همراهی دسترسی داشته باشیم که از طریق آن شخصی که قرار است از آن جاسوسی کنیم از whatsapp استفاده می کند، هنگامی که آن را در اختیار دارید، باید آدرس مک را پیدا کنید، برای این کار فقط باید به تنظیمات گوشی بروید، در مورد دستگاه State را انتخاب کنید و Wi-Fi MAC address را فشار دهید. این یک بار دیگر حمله ای است که به عنوان “فیشینگ” یا سرقت هویت شناخته می شود. چیزی بسیار تکراری و گسترده که اساساً شامل فریب قربانی است.

استفاده از Spyzie برای هک پروفایل واتس اپ یکی از رایج ترین روش ها است. این ابزاری برای رایانه‌ها، یک برنامه جاسوسی است که می‌تواند دستگاه‌ها را از راه دور نظارت کند، هرچند با یک نیاز بسیار مهم، و آن این است که باید روی تلفن هوشمند یا رایانه لوحی مورد نظر نصب شود تا بتواند با رایانه شما پیوند برقرار کند.

به طور خلاصه، WhatsApp یک برنامه پیام‌رسانی فوری است که به افراد اجازه می‌دهد هنگام اتصال به اینترنت بنویسند و تماس برقرار کنند. امروزه این نرم افزار پرکاربردترین اپلیکیشن در دنیا برای برقراری ارتباط بین افراد است و پیامک و تماس را به عنوان اصلی ترین وسیله ارتباطی جایگزین کرده است. یکی دیگر از مزایای این برنامه پیام رسانی فوری، سهولت ثبت نام کاربر است.




منبع: https://community.hpe.com/t5/array-setup-and-networking/hackear-y-espiar-whatsapp-con-hackingtor/m-p/7174614#M3084