آموزش گام به گام واریز ارز دیجیتال به صرافی ارز دیجیتال کوینکس -ایران ارز دیجیتال

به همین دلیل، صرافی کوینکس نیز اقدامات امنیتی کاملی را برای حفاظت از دارایی کاربران در نظر گرفته است. از آنجایی که میانگین هزینهها در صنعت ارز دیجیتال در محدوده ۰.۲۰% تا ۰.۲۵% قرار دارد، میتوان گفت هزینهها در کوینکس در محدوده میانگین جهانی است. روی هم رفته، سطح کارمزد این صرافی با متوسط صنعت جهانی در یک سطح یا حتی کمی پایین تر است. این در حالی است که متوسط هزینه برداشت «BTC» در این صنعت برابر با ۰.۰۰۰۶ «BTC» است. صرافی هر تعداد تراکنش که لازم باشد انجام می دهد تا 16 واحد ارز تزوس، بصورت تمام و کمال در قیمت تعیین شده خریداری شود. در طول مدت طرح، مقدار جایزه براساس حجم معاملات تمامی شرکتکنندگان تعیین میشود. داده های موجود در زیر حساب ها و حساب های اصلی برای تعیین این سطح مورد توجه هستند. چند روش برای خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی کوینکس وجود دارد؟

آیا صرافی کوینکس امنیت بالایی دارد؟ صرافی بایننس جزء بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتال به شمار میآید که، حدود 1240 ارز دیجیتال را پشتیبانی میکند. با افزایش محبوبیت سرمایهگذاری ارزهای دیجیتال، امنیت در این بازار و پلتفرمهای مربوط به آن اهمیت بیشتری پیدا کردهاند. با این حال، این لیست شامل ارزهای متعددی مانند INR، USD، EUR، GBP و غیره است. کوینکس یک صرافی ارز دیجیتال متمرکز موفق است که سال ۲۰۱۷ در هنگ کنگ افتتاح شد. این موفقیت به دلیل مدل ماینینگ این پلتفرم که در اصطلاح مدل ماینینگ مبتنی بر معامله یا Trading-driven mining بود اتفاق افتاد. در پلتفرمهای معاملاتی که از روش استخراج مبتنی بر معامله پشتیبانی میکنند بخشی از کارمزد معاملات به کاربران بازگردانده خواهد شد و به اصطلاح پروسهای دوسر بُرد است. صرافی بایننس از بهروزرسانی و هاردفورک شبکههای آوالانچ و فیرو پشتیبانی میکند.

همانطور که میدانید در سیستمهای معاملاتی موجود کاربران موظف هستند به ازای هر تراکنش مقداری کارمزد به پلتفرم معاملاتی خود پرداخت کنند. به تازگی صرافی رمزارزی کوینکس اعلام کرده است که برای مدت مشخصی در معاملات اسپات و اهرمی خود از روش استخراج مبتنی بر ترید (معامله) پشتیبانی میکند. امروزه کارمزد معاملات این صرافی ۰٫۰۱ درصد از کل حجم معاملات است. خب همینطوری که در تصویر می بینید کارمزد متداول در کوینکس 0.2 درصد از هر معامله است. هزینه برداشت در این صرافی به ازای هر «BTC» برابر با ۰.۰۰۰۲۱ است که این مقدار پایینتر از میانگین سایر صرافیهای صنعت ارز دیجیتال به شمار میرود. همین موضوع سبب شده روز به روز به تعداد مخاطبان این صرافی افزوده شود؛ اما در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا نباید به این صرافی برای تبدیل رمزارزها و یا نگهداری آنها در کوینکس اعتماد کنید؛ با ما همراه باشید. برای سپرده کردن، حد کمینه وجود دارد.

ژاپن یکی از کشورهایی است که این ارزها را پذیرفته و در آن استفاده از انواع ارزهای دیجیتال رواج دارد. حجم معاملات همچنین تاثیر بسیار زیادی در رتبه بندی صرافی های ارز دیجیتال نیز دارد که به صورت مفصل در معرفی بهترین صرافی خارجی ارز دیجیتال به بررسی آن پرداختیم. سلام دوستان. من ی سفارش تو قسمت فیوچرز داشتم و تو سود بودم که یهو کوینکس خودش سفارش منو بست واین پیغام رو داد.کسی میدونه دلیلش چیه؟ پس از این قسمت نیز باید مقدار مورد نظرتون رو وارد کنید. از مزایای استفاده از روش استخراج مبتنی بر معامله بازگشت کارمزد تراکنشها به کاربران است. کاربران ایرانی قادرند بدون محدودیت و هر گونه تحریم از خدمات این صرافی استفاده نمایند. صرافی کوینکس به عنوان یک پلتفرم معاملاتی از انواع قراردادهای فیوچرز، معاملات اسپات، و مارجین پشتیبانی می کند.

آموزش کار با صرافی کوینکس همچنین کمک می کند تا شما نحوه تبادل ارز در صرافی کوینکس را بدانید و بدانید که این صرافی از معاملات چه رمزارزهایی پشتیبانی به عمل می آورد و می توانید از آن اکسچنج کوینکس coinex استفاده کنید. بدیهی است که بعد از اینکه 51 درصد از توکنهای FT به کاربران بازگردانده شوند پروسه ماینینگ به طور خودکار متوقف میشود. علیرغم اینکه Fcoin مبدع این روش ماینینگ نبود اما توانست این روش را به خوبی و با موفقیت اجرا کند. در سال 2018 پلتفرم معاملاتی Fcoin به عنوان یک پلتفرم معاملاتی جدید روی کار آمد و توانست در کمتر از یک ماه به رتبه سوم جهانی برسد. هزینه معاملات در این مدل از ۰.۲% بیشتر نمیشود. البته کوینکس ارزانترین پلتفرم موجود نیست، برخی صرافیها حتی کمتر از ۰.۱٪ هزینه کارمزد میگیرند.

پس از این قسمت نیز باید مقدار مورد نظرتون رو وارد کنید.